Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ja
jacqy - 16-04-2004 12:21:11
Computers & Telefonie

Slechte ervaring met medion service center

Heb ook (medion) laptop gekocht bij albert heijn in september. na 2 maanden ontstond er kortsluiting in adapter. ben naar albert heijn terug gegaan maar die vertelden me dat, ik zelf contact op moest nemen met fabrikant. heb naar medion gebeld en na 20 minuten kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn. kon de adapter gratis opsturen en zou zo snel mogelijk een nieuwe toegestuurd krijgen. na een paar weken heb ik weer gebeld, wanneer ik een nieuwe zou krijgen. dat konden ze me niet vertellen, zo snel mogelijk werd me gezegd. ik zei dat ik nu niet met laptop kon werken, dat vonden ze heel vervelend. zouden toch zo snel mogelijk opsturen? en weer steeds 20 minuten aan de telefoon wachten. na precies 2 maanden weer gebeld, weer 20 minuten in de wacht gezet en heel onvriendelijk werd mij verteld, dat de adapter toegestuurd zou worden. en vervolgens werd de telefoon met een kanl erop gegegooid. eindelijk na een week kreeg ik nieuwe adapter, zonder een excuusbrief. koop ook nooit meer een product van medion. wat een slechte service. dit is echt een kat in de zak kopen! en albert heijn doet z'n naam ook niet ten goede om deze producten te verkopen!!!