Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

me
mellema - 18-12-2006 10:11:25
Computers & Telefonie

Slechte ervaring met medion service center

bij ons is een medion tv opgehaald op 24 oktober en na ruim 2 maanden bellen (hoge telefoonkosten dus) zonder dat enig zinnig antwoord gegeven kan worden over de stand van de reparatie, is ons door de aldi meegedeeld dat -na contact met medion- het tv-toestel onvindbaar blijkt te zijn. een tv van 82 cm kan je niet zo gauw over het hoofd zien lijkt mij. bovendien is bij medion klantvriendelijkheid onbekend; werd zelfs gedreigd de verbinding te verbreken!! van zélf medion heb ik na 2 weken nog geen antwoord op mijn brief ontvangen. ik heb nog 1 jaar garantie op het toestel en medion zei eerst dat we een nw toestel zouden krijgen als het niet gemaakt kon worden. op de vraag óf het ís of kán worden gemaakt krijgen we steeds geen antwoord, worden niet teruggebeld cf afspraak e.d. de consumentenbond adviseert de dagwaarde te claimen, want het kan gebeuren dat er iets kwijtraakt tijdens de reparatie; het komt wel vaker voor!? en werd beweerd dat we er zelfs op voorruitgaan. ik vind dit heel raar allemaal. wie heeft zoiets eerder bij de hand gehad?