Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pa
pa0mir - 24-01-2007 13:15:34
Computers & Telefonie

Slechte ervaring met medion service center

ik herken dit beeld:


augustus 2006, tv valt uit (inderdaad, 82 cm). zoek de servicekaart en ga aan het mailen. uiteindelijk begin september via het webformulier reaktie, moet maar eens bellen. bij mij 0900 geblokkeerd, dus weer gereageerd met een email waarin mijn tel. nummer, maar nee terugbellen kan nier.


ten einde raad bij kennis gebeld, kom na een paar minuten in contact met telefoniste maar ja ik moet wachten tot de technische afdeling bereikbaar is, daar kan ik natuurlijk niet aan beginnen en ik zeg: tv is volledig buiten bedrijf en moet gerepareerd worden.


na de nodige emails uiteindelijk kaartje van icc om te bellen voor ophalen van apparaat, hehe een gewoorn tel. nummer; afsraak gemaakt vooor afhalen maar nee er komt nog niemand.


begin november, garantie loopt tot 12 november, na nog een keer bellen komt vrachtwagentje voorrijden om tv op te halen, geen bonnetje geen formulier voor de klant, erg onzorgvuldig vind ik.


half december nog niets gehoord, maar weer gemaild naar medion: ja icc zal binnenkort kontakt met me opnemen


nu 24 januari, vorige week maar weer een email gestuurd aan medion via het webformulier (op gewone emails wordt eenvoudig niet meer gereageerd of komt een antwoordmail: gebruik het webformulier)


dus nog steeds geen gerepareerde tv terug


wordt het niet eens tijd voor een aktienummer van "kassa" terzake? als ik alle reacties hier zo lees gaat er bij medion, c.q. icc heel wat mis ook.