Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
robpol - 16-04-2004 12:21:09
Computers & Telefonie

Slechte ervaring met medion service center

Ook ik heb slechte erv. met medion callcenter. heb al zeker 10 keer meegemaakt dat de verbinding verbr. werd door de drukte, wel elke keer €0,15 per minuut. had eindelijk wel een keer contact konden ze geen antw. geven op mijn vraag. zouden zeker antw. mailen binnen week. nu na 2 wkn. nog steeds geen antw. tel .gesprek kostte wel ruim €9,00 . vanmiddag weer contact gehad met een andere vraag, weer geen goed antw. kreeg na instellingsveranderingen nog geen goed resultaat waarna ik het antw. kreeg dat het normaal was wat mijn tft scherm deed. rollend beeld bij beeldveranderingen. als het normaal is hoef je toch ook niet eerst allerlei veranderingen te doen in je conf.scherm.