Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: brains2
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jan 24, 2019 om 20:19Gesjoemeld met mijn urenHet bedrijf moet van 7 jaar administratie bijhouden. Neem een advokaat in de arm en vraag de urenadministratie op van de laatste 7 jaar. De kans is groot dat ze eieren voor hun geld kiezen. Laat u niet door het bedrijf intimideren ! Ze proberen het vaak gewoon. De vakbond kan u helpen bij het navlooien van die 7 jaren overzicht van de door u gewerkte uren. En áls u meer vakantiedagen heeft opgenomen dan u nog had staan, moet u die inderdaad nog gaan werken of terugbetalen.
-
Jan 24, 2019 om 20:15Mag mijn huurbaas de woning incl mijn inboedel fotograferen bij het verkopen van de woning?Dit is geen kwestie van privacy. U hoeft niemand zomaar binnen te laten, ook de fotograaf niet. Maar u moet/mag ook de verkoop niet tegenwerken. Laat u even voorlichten bij het juridisch loket. Dan heeft u de meest deskundige en recente informatie.
-
Jan 24, 2019 om 20:07Wie is aansprakelijk voor doodbijten hondAltijd de eigenaar. Praten is mooi, maar er moet gewoon betaalt worden. Gezien het type hond zou ik via de rechtsbijstandverzekering laten afhandelen.
-
Jan 24, 2019 om 20:04Abn en tikkieIk vraag mij af wanneer de tikkie (en vergelijkbare) systemen opnieuw gehackt gaan worden.....
-
Jan 24, 2019 om 20:01CD-R of DVD-RHet maakt in principe niet uit. Echter op een dvd kan u meer kwijt. Op een grote USBstick nog meer. Niet alle laptops/computers hebben nog een DVD/cd speler aan boord, maar een USB kan je altijd aansluiten en werkt ook nog eens sneller.
-
Jan 24, 2019 om 19:53HELP! Ik wil geen VARA-gids meer ontvangen!Ik ben het volledig met HMkreeft eens. Wat is er op tegen om eens gebruik te maken op deze manier van zo'n actie? En dat in deze moderne tijd lidmaatschap c.q. abonnement en verzending niet ontkoppelt zouden kunnen worden is natuurlijk ridicuul. De 'juffrouw aan de telefoon' wist dat niet maar had het moeten navragen i.p.v. hautain te bepalen voor de klant/abonnee dat het niet mogelijk is. Het antwoord van Maarten van Heest geeft duidelijk het ongelijk van de 'juffrouw aan de telefoon' aan. En daar mag je best een beetje verbolgen over zijn. Klantenservicemedewerker is toch ook een beetje een professie zo blijkt maar weer.
-
May 3, 2016 om 15:41Voorwaarden van cadeaubon gewijzigd en nu minder waardDe reactie van de telefoniste geeft goed weer met wat voor bedrijf je hier te doen hebt. Meestal lost dat zichzelf op door een faillisement na bepaalde tijd. Een gekochte bon vertegenwoordigd geld en mag niet zomaar gewijzigd worden. Sauna moet nakomen wat op de bon staat of -als ze dat niet willen- het aankoopbedrag teruggeven. De wet is daar zéér duidelijk en expliciet over.
-
May 3, 2016 om 15:20Niet bestelde pillenvraag het incassobureau hoe Horsepower aan uw gegevens komt. Schrijf altijd een een briefje dat u niets besteld heeft en dat Horsepower -na afspraak- de produkten mag komen ophalen. Deze correspondentie altijd copieëren en bewaren. De rechter vraagt daarnaar mocht het ooit zover komen. Zo'n briefje is een kleine moeite en komt professioneel over. Ze weten dan direct dat er met u niet te sollen valt.