Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: cywol
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Feb 26, 2013 om 19:56Klantvriendelijkheid van Canaldigitaal[quote=ixjeer1300 schreef op dinsdag 26 feb 2013, 19:52][quote=cywol schreef op dinsdag 26 feb 2013, 15:25
Nou ik doe al 20 jaar 'zaken' met Canaldigitaal en hun voorgangers, ik doe alles per aangetekende brief, telefonisch onthouden en bewaren ze alleen hetgeen ze zelf goed kunnen gebruiken.
Je doet al 20 jaar "zaken" met CanalDigitaal maar je weet niet hoe je het schrijven moet?
Goh, heb je wat kunnen vinden.... nou je bent geweldig hoor! -
Feb 26, 2013 om 19:55Klantvriendelijkheid van Canaldigitaal[quote=ixjeer1300 schreef op dinsdag 26 feb 2013, 19:52][quote=cywol schreef op dinsdag 26 feb 2013, 15:25
Nou ik doe al 20 jaar 'zaken' met Canaldigitaal en hun voorgangers, ik doe alles per aangetekende brief, telefonisch onthouden en bewaren ze alleen hetgeen ze zelf goed kunnen gebruiken.
Je doet al 20 jaar "zaken" met CanalDigitaal maar je weet niet hoe je het schrijven moet? -
Feb 26, 2013 om 15:25Klantvriendelijkheid van Canaldigitaal[quote=tijger1 schreef op dinsdag 26 feb 2013, 14:41]Volgens hun voorwaarden kan alleen je telefonisch opzeggen.en niet per mail. Als je dan opzegt, doen ze wel een aanbod.
Als je doorklikt op hun site kom je op een gegeven moment wel op een formulier dat je kunt mailen. Maar niet om op te zeggen dus.
Nou ik doe al 20 jaar 'zaken' met Canaldigitaal en hun voorgangers, ik doe alles per aangetekende brief, telefonisch onthouden en bewaren ze alleen hetgeen ze zelf goed kunnen gebruiken. -
Feb 26, 2013 om 14:16Klantvriendelijkheid van Canaldigitaal[quote=tijger1 schreef op dinsdag 26 feb 2013, 13:11]Ik wens u sterkte met het opzeggen en straks weer een abonnement nemen plus aansluitkosten voor de pakketten.
Dat loopt allemaal niet zo soepel bij CD. Wat heeft die Hd recorder er mee van doen?
Nou die HD recorder geven ze wel aan nieuwe klanten, maar als je je abonnement oversluit (na afloop) krijg je hem niet want je bent toch al klant.
Maar heb nu van KPN een mooie aanbieding liggen, wel een stuk minder zenders maar de meeste keek ik toch al nooit.
C.D. heeft niet eens een emailadres.... maar aangetekend opgezegd, komt goed. -
Nov 8, 2012 om 00:21Los laten van de folie op de keukenkasten.Voor een ieder die hier problemen heeft met de zogenaamde foliedeuren, dit is een probleem wat bekend is en wat ook zo zal blijven.
Het heeft niets te maken met de lijmsoort die gebruikt wordt maar met de krimpfolie die er vacuum omheen getrokken wordt en met warmte strak getrokken wordt.
De verouderde folie (gaat wat harder worden) gaat veelal in de jaren in de hoekjes van geprofileerde deurtjes trekken waardoor het los komt van de ondergrond, ook hoekjes worden door warmte en koude (ovens en koelkasten) danig op de proef gesteld, omdat er vaak een spaanplaten of goedkope MDF soort als basismateriaal gebruikt wordt zullen deze door vocht ook wat dikker worden waardoor er spanning komt tussen lijm en folie.
Gespoten deuren zijn het beste maar veruit de duurste oplossing.
Maar voor de mensen met problemen, peuter de folie van je deuren en laat ze netjes spuiten voor een gemiddelde keuken ben je tussen de 800 en 1200 euro kwijt maar dan is alles wel weer netjes. -
Sep 26, 2012 om 20:16Btw digitenne KPNBlijft vreemd, alles wat tot 1 oktober gefactureerd wordt blijft 19% BTW, factuurdatum is bindend.
-
Aug 26, 2012 om 20:49bank schuld + losse schulden, hoe los ik het opWeet niet of die deurwaarder al een vonnis van de rechtbank in handen heeft, heeft hij die wel heeft u wel een probleem, heeft hij die niet zie ik nog wel kansen voor u, zolang u maandelijks die 200,- trouw betaald dan voldoet u voor de wet aan uw betalingverplichting, u kunt aantonen dat u niet meer geld heeft en niet meer per maand kan aflossen, zolang u dit maar aantoonbaar kan laten zien zal geen rechter u verder veroordelen, een faillissement (of schuldsanering) kan pas als u gestopt bent met betalen (dus niets meer aflost) of dat ze kunnen aantonen dat u niet meer in staat bent om uw schulden af te lossen. Het is een rottijd voor u maar geef steeds duidelijk aan dat die 200/mnd echt hetgeen is wat u maandelijk kan missen, ze kunnen alles van uw eisen maar wat niet gaat gaat niet.
-
Aug 26, 2012 om 15:29onkostenAch valt nog mee, mijn schoonouders zaten bijna 4 weken zonder internet, telefoon en televisie, had een of andere suf... in de schakelkast in de straat een kabel verkeerd aangesloten, 5 minuten werk......
Ziggo heeft een zeer slechte service maarja, als je aan de duivel bent overgeleverd.... -
Jul 22, 2012 om 16:56Misleiding en Misbruik HollandsnieuweDenk dat hier 2 dingen door elkaar heen lopen, de maandelijke incasso die u heeft voor het abb. kunt u wel degelijk storneren, maar als u bij H.N. ingevuld heeft dat er automatisch beltegoed wordt bijgeschreven als u zonder beltegoed dreigt te komen is dit een eenmalige machtiging die u inderdaad niet kunt storneren.
Heb zelf H.N. voor mijn twee oudste dochters, voor me vriendin en voor mij zelf en kan niet anders zeggen dat het uistekend bevalt, strakke tarieven, alles uit een bundel. Nummer meenemen, alle 4 keurig op de aangegeven datum. Ik ben zeer tevreden. -
Jun 19, 2012 om 18:44dwangbevelNou zo'n officieel stuk hoort door een deurwaarder aan u betekent te worden, als u niet thuis bent doen ze het in een envellope waarop staat dat u deze onmiddelijk dient te openen.
Ach en de post, het begint zo langzamerhand landelijk bekend te worden dat het op deze manier niet meer lukt, gezien de dekking van > 90% aan internet in nederland wordt het misschien tijd voor een uniek emailadres voor een ieder waar hij facturen en andere belangrijke post kan ontvangen, scheelt heel veel papier en scheelt voor heel veel mensen heel veel ergenis.