Klantvriendelijkheid van Canaldigitaal
Vandaag besloten om het sport1 pakket van Canaldigitaal te nemen bij mijn huidige pakket (kan ik straks F1 kijken). Nog even teruggekeken of ik contractvrij ben. Nou sinds eind oktober 2012 contract vrij, Canaldigitaal gebeld wat ze voor me konden doen...... niks! hoezo niks? Nou u bent al klant en dan kan ik niks voor u doen! Ohw, en voor nieuwe klanten?? ja dan wel..... dus ik moet gewoon opzeggen?? Ja eigenlijjk wel..... nou dan ga ik dat maar doen. Dus een brief schrijven scheelt in dit geval ruim 379,- (de waarde van een HD recorder). logisch...... toch?
TS zo zal ik het ook doen, stomme bedrijven z8ijn er toch. Geen wonder dat ze steeds slechter gaan draaien.
Ik wens u sterkte met het opzeggen en straks weer een abonnement nemen plus aansluitkosten voor de pakketten.
Dat loopt allemaal niet zo soepel bij CD. Wat heeft die Hd recorder er mee van doen?
[quote=tijger1 schreef op dinsdag 26 feb 2013, 13:11]Ik wens u sterkte met het opzeggen en straks weer een abonnement nemen plus aansluitkosten voor de pakketten.
Dat loopt allemaal niet zo soepel bij CD. Wat heeft die Hd recorder er mee van doen?
Nou die HD recorder geven ze wel aan nieuwe klanten, maar als je je abonnement oversluit (na afloop) krijg je hem niet want je bent toch al klant.
Maar heb nu van KPN een mooie aanbieding liggen, wel een stuk minder zenders maar de meeste keek ik toch al nooit.
C.D. heeft niet eens een emailadres.... maar aangetekend opgezegd, komt goed.
Volgens hun voorwaarden kan alleen je telefonisch opzeggen.en niet per mail. Als je dan opzegt, doen ze wel een aanbod.
Als je doorklikt op hun site kom je op een gegeven moment wel op een formulier dat je kunt mailen. Maar niet om op te zeggen dus.
[quote=tijger1 schreef op dinsdag 26 feb 2013, 14:41]Volgens hun voorwaarden kan alleen je telefonisch opzeggen.en niet per mail. Als je dan opzegt, doen ze wel een aanbod.
Als je doorklikt op hun site kom je op een gegeven moment wel op een formulier dat je kunt mailen. Maar niet om op te zeggen dus.
Nou ik doe al 20 jaar 'zaken' met Canaldigitaal en hun voorgangers, ik doe alles per aangetekende brief, telefonisch onthouden en bewaren ze alleen hetgeen ze zelf goed kunnen gebruiken.
[quote=cywol schreef op dinsdag 26 feb 2013, 15:25][quote=tijger1 schreef op dinsdag 26 feb 2013, 14:41]Volgens hun voorwaarden kan alleen je telefonisch opzeggen.en niet per mail. Als je dan opzegt, doen ze wel een aanbod.
Als je doorklikt op hun site kom je op een gegeven moment wel op een formulier dat je kunt mailen. Maar niet om op te zeggen dus.
Nou ik doe al 20 jaar 'zaken' met Canaldigitaal en hun voorgangers, ik doe alles per aangetekende brief, telefonisch onthouden en bewaren ze alleen hetgeen ze zelf goed kunnen gebruiken.
Zeer verstandig. Heb zelf kort geleden na daar jarenlang klant geweest te zijn de "relatie" beeindigd.
[quote=cywol schreef op dinsdag 26 feb 2013, 15:25
Nou ik doe al 20 jaar 'zaken' met Canaldigitaal en hun voorgangers, ik doe alles per aangetekende brief, telefonisch onthouden en bewaren ze alleen hetgeen ze zelf goed kunnen gebruiken.
Je doet al 20 jaar "zaken" met CanalDigitaal maar je weet niet hoe je het schrijven moet?
[quote=ixjeer1300 schreef op dinsdag 26 feb 2013, 19:52][quote=cywol schreef op dinsdag 26 feb 2013, 15:25
Nou ik doe al 20 jaar 'zaken' met Canaldigitaal en hun voorgangers, ik doe alles per aangetekende brief, telefonisch onthouden en bewaren ze alleen hetgeen ze zelf goed kunnen gebruiken.
Je doet al 20 jaar "zaken" met CanalDigitaal maar je weet niet hoe je het schrijven moet?
[quote=ixjeer1300 schreef op dinsdag 26 feb 2013, 19:52][quote=cywol schreef op dinsdag 26 feb 2013, 15:25
Nou ik doe al 20 jaar 'zaken' met Canaldigitaal en hun voorgangers, ik doe alles per aangetekende brief, telefonisch onthouden en bewaren ze alleen hetgeen ze zelf goed kunnen gebruiken.
Je doet al 20 jaar "zaken" met CanalDigitaal maar je weet niet hoe je het schrijven moet?
Goh, heb je wat kunnen vinden.... nou je bent geweldig hoor!
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Schoenen niet ontvangen van zalando
wij hebben 2 paar schoenen besteld bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging was de postbode al weg zonder dat er is getekent voor ontvangst Lees meer
Aanmaning
Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123)
Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was.
...
Lees meer
Sns 2008 afschrift
Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden
En we gaan er echt ge
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer