cy
door cywol Feb 25, 2013 om 21:07
Elektronica & tv

Klantvriendelijkheid van Canaldigitaal

Vandaag besloten om het sport1 pakket van Canaldigitaal te nemen bij mijn huidige pakket (kan ik straks F1 kijken). Nog even teruggekeken of ik contractvrij ben. Nou sinds eind oktober 2012 contract vrij, Canaldigitaal gebeld wat ze voor me konden doen...... niks! hoezo niks? Nou u bent al klant en dan kan ik niks voor u doen! Ohw, en voor nieuwe klanten?? ja dan wel..... dus ik moet gewoon opzeggen?? Ja eigenlijjk wel..... nou dan ga ik dat maar doen. Dus een brief schrijven scheelt in dit geval ruim 379,- (de waarde van een HD recorder). logisch...... toch?

691 10 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Feb 25, 2013 om 21:19
11969 Antwoorden / 15 Vragen

En er is niet een voorwaarde dat je een half jaar geen klant mag zijn geweest of iets dergelijks?

valerius-2
door valerius-2 - Feb 25, 2013 om 23:00
7840 Antwoorden / 95 Vragen

TS zo zal ik het ook doen, stomme bedrijven z8ijn er toch. Geen wonder dat ze steeds slechter gaan draaien.

tijger1
door tijger1 - Feb 26, 2013 om 13:11
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik wens u sterkte met het opzeggen en straks weer een abonnement nemen plus aansluitkosten voor de pakketten.

Dat loopt allemaal niet zo soepel bij CD. Wat heeft die Hd recorder er mee van doen?

cy
door cywol - Feb 26, 2013 om 14:16
34 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=tijger1 schreef op dinsdag 26 feb 2013, 13:11]Ik wens u sterkte met het opzeggen en straks weer een abonnement nemen plus aansluitkosten voor de pakketten.

Dat loopt allemaal niet zo soepel bij CD. Wat heeft die Hd recorder er mee van doen?

Nou die HD recorder geven ze wel aan nieuwe klanten, maar als je je abonnement oversluit (na afloop) krijg je hem niet want je bent toch al klant.
Maar heb nu van KPN een mooie aanbieding liggen, wel een stuk minder zenders maar de meeste keek ik toch al nooit.
C.D. heeft niet eens een emailadres.... maar aangetekend opgezegd, komt goed.

tijger1
door tijger1 - Feb 26, 2013 om 14:41
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Volgens hun voorwaarden kan alleen je telefonisch opzeggen.en niet per mail. Als je dan opzegt, doen ze wel een aanbod.

Als je doorklikt op hun site kom je op een gegeven moment wel op een formulier dat je kunt mailen. Maar niet om op te zeggen dus.

cy
door cywol - Feb 26, 2013 om 15:25
34 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=tijger1 schreef op dinsdag 26 feb 2013, 14:41]Volgens hun voorwaarden kan alleen je telefonisch opzeggen.en niet per mail. Als je dan opzegt, doen ze wel een aanbod.

Als je doorklikt op hun site kom je op een gegeven moment wel op een formulier dat je kunt mailen. Maar niet om op te zeggen dus.

Nou ik doe al 20 jaar 'zaken' met Canaldigitaal en hun voorgangers, ik doe alles per aangetekende brief, telefonisch onthouden en bewaren ze alleen hetgeen ze zelf goed kunnen gebruiken.

tijger1
door tijger1 - Feb 26, 2013 om 15:50
42060 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=cywol schreef op dinsdag 26 feb 2013, 15:25][quote=tijger1 schreef op dinsdag 26 feb 2013, 14:41]Volgens hun voorwaarden kan alleen je telefonisch opzeggen.en niet per mail. Als je dan opzegt, doen ze wel een aanbod.

Als je doorklikt op hun site kom je op een gegeven moment wel op een formulier dat je kunt mailen. Maar niet om op te zeggen dus.

Nou ik doe al 20 jaar 'zaken' met Canaldigitaal en hun voorgangers, ik doe alles per aangetekende brief, telefonisch onthouden en bewaren ze alleen hetgeen ze zelf goed kunnen gebruiken.

Zeer verstandig. Heb zelf kort geleden na daar jarenlang klant geweest te zijn de "relatie" beeindigd.

ixjeer1300
door ixjeer1300 - Feb 26, 2013 om 19:52
132 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=cywol schreef op dinsdag 26 feb 2013, 15:25

Nou ik doe al 20 jaar 'zaken' met Canaldigitaal en hun voorgangers, ik doe alles per aangetekende brief, telefonisch onthouden en bewaren ze alleen hetgeen ze zelf goed kunnen gebruiken.

Je doet al 20 jaar "zaken" met CanalDigitaal maar je weet niet hoe je het schrijven moet?

cy
door cywol - Feb 26, 2013 om 19:55
34 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=ixjeer1300 schreef op dinsdag 26 feb 2013, 19:52][quote=cywol schreef op dinsdag 26 feb 2013, 15:25

Nou ik doe al 20 jaar 'zaken' met Canaldigitaal en hun voorgangers, ik doe alles per aangetekende brief, telefonisch onthouden en bewaren ze alleen hetgeen ze zelf goed kunnen gebruiken.

Je doet al 20 jaar "zaken" met CanalDigitaal maar je weet niet hoe je het schrijven moet?

cy
door cywol - Feb 26, 2013 om 19:56
34 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=ixjeer1300 schreef op dinsdag 26 feb 2013, 19:52][quote=cywol schreef op dinsdag 26 feb 2013, 15:25

Nou ik doe al 20 jaar 'zaken' met Canaldigitaal en hun voorgangers, ik doe alles per aangetekende brief, telefonisch onthouden en bewaren ze alleen hetgeen ze zelf goed kunnen gebruiken.

Je doet al 20 jaar "zaken" met CanalDigitaal maar je weet niet hoe je het schrijven moet?

Goh, heb je wat kunnen vinden.... nou je bent geweldig hoor!