Kassa Vraag & Beantwoord
  • Overzicht
  • Gemist
  • Artikelen
  • Vraag & Beantwoord
    • Stel jouw vraag
    • Gebruikers
    • Zoek een vraag
    • Categorieën
  • Dossiers
  • Test Case
  • Nieuwsbrief
  • Hulpartikelen
  • Contact
Iedere zaterdag om 19.05 uur op
  • Overzicht
  • Gemist
  • Artikelen
  • Vraag & Beantwoord
  • Dossiers
  • Test Case
  • Nieuwsbrief
  • Hulpartikelen
  • Contact
  • Stel jouw vraag
  • Gebruikers
  • Zoek een vraag
  • Categorieën
Terug naar het profiel

Antwoorden gegeven door: daehanminguk

  • Datum
    Vraag
    Antwoord
    Bekijk
  • Jun 3, 2022 om 14:48
    Nintento geeft geld niet terug na offline halen servers. Wat zijn mijn rechten?
    @Sira

    Nintendo is in dit geval de verkoper. De uitgever van het spel biedt het spel aan op het platform van Nintendo waar ik het gekocht heb.
    Link
  • Nov 1, 2019 om 11:01
    Geluidsdempende ondervloer wettelijk verplicht?
    Ik gebruik nu mijn telefoon voor het opnemen van de geluiden. Het valt me op dat dit niet altijd goed werkt. Ik neem aan dat je speciaal apparatuur nodig hebt om de hoeveelheid dB boven de norm te kunnen meten?

    Heeft iemand misschien tips hoe ik dit het beste kan aanpakken?
    Link
  • Mar 11, 2018 om 19:46
    Verkoper wijst bod af maar stuurt toch
    Bedankt voor de reacties allen. Het is duidelijk. Ik heb de verkoper een mail gestuurd en aangegeven dat ik het product wil houden voor de door mij geboden prijs en het anders terug stuur op zijn kosten. Als reactie heb ik teruggekregen dat iets is misgegaan aan zijn zijde en hij heeft zijn excuses aangeboden.
    Link
  • Apr 23, 2017 om 21:05
    WiFI problemen met de Ziggo connect box, heeft iemand advies?
    Nou het nieuwe modem is binnen. Netjes zoals afgesproken met Pim. Het is ook een Compal modem. Deze aangesloten en gewacht met het aansluiten en instellen van de apparatuur. Eerst getest met mijn Galaxy S6. En helaas ook op dit nieuwe modem langzaam internet. Duurde het eerst minimaal 20 seconden voordat de pagina's beginnen met laden duurt het nu minimaal 60 seconden. 

    Weer een bericht geplaatst op de FB pagina van Ziggo en een privé bericht gestuurd via FB messenger. Want telefonisch wordt telkens de verbinding verbroken. Ik krijg Ziggo klantenservice dus niet te pakken.

    En ja hoor heel het proces / stappenplan begint weer opnieuw. Ik krijg weer een standaardantwoord dat ik de WIFi netwerknamen moet aanpassen. Oftewel, weer een andere medewerker die niet de historie leest (mocht deze worden bijgehouden) waarin als het goed is staat dat dit al tientallen keren gedaan is!

    Ik word echt knettergek van dit gezeur! Al vanaf oktober/november vorig jaar traag internet en niemand die hier iets aan kan doen bij Ziggo. Als klap op de vuurpijl blijkt het extra Movies en Series XL zender pakket uit ons abonnement te zijn gehaald. Ik kan alleen nog maar de standaard zenders ontvangen.
    Link
  • Apr 20, 2017 om 14:15
    WiFI problemen met de Ziggo connect box, heeft iemand advies?
    Ik heb contact gehad met Pim van Ziggo webcare. Over een paar dagen ontvang ik een nieuw modem en dan zullen we zien of internet dan wel goed werkt.

    Ik zal dan weer een update plaatsen.
    Link
  • Apr 19, 2017 om 19:26
    WiFI problemen met de Ziggo connect box, heeft iemand advies?
    Ik heb in het Compal modem onder uitgebreide instellingen -> DHCP -> ipv6 instellingen; de automatische instellingen van Stateless (SLAAC) naar Stateful (DHCPv6) gezet. Op de toestellen die ik tot zo ver heb kunnen testen doet internet het nu. Alleen krijg ik geen internet verbinding meer op 5GHz, ook niet na een reboot....

    Iemand nog een idee?
    Link
  • Apr 8, 2017 om 19:21
    Omzetten mobiel abolement
    Liep je contract af? Als het contract afloopt dan wordt als het goed is aangeboden het contract te beeindigen of te verlengen (maar dan in de nieuwe vorm).
    Link
  • Feb 5, 2016 om 03:40
    Wat vinden jullie van deze actie van de Telegraaf?
    Zolang het geen opdringerige reclame is of clickbaits.
    Link
  • Feb 5, 2016 om 03:34
    Goed doel bedenktijd
    U heeft wel zeker bedenktijd. Zoek op: "verkoop buiten een verkoopruimte". Voorheen colportagewet. U kunt ook de voorwaarden nalezen die op het formulier staan. Als u deze niet heeft gekregen dan bent u niet goed geinformeerd. Waarom neemt u geen contact op met de stichting?
    Link
  • Feb 5, 2016 om 03:18
    Google chromecast werkt niet
    Bedankt voor jullie reacties. Super dat jullie meedenken voor een oplossing. Mijn tv (samsung) en mijn telefoon (Galaxy S6) voldoen volgens de website van google chromecast aan de vereisten. Het probleem doet zich ook voor met andere toestellen (Galaxy S5 en Note 4). Ik heb een factory reset uitgevoerd zonder succes. Ik heb de chromecast gevoed via de meegeleverde adapter in plaats van via USB. Ook dat hielp niet. Mijn router gaat volgens KPN ook samen met de chromecast.
    Het probleem ontstaat wanneer ik via de chromecast app wil casten/mirroren. Ik zie dan even het beeld van mijn galaxy en daarna "bevriest" het beeld. In de CS app krijg ik de melding "disconnecting..." en "Casting screen to Chromecast has ended.". Op de tv zie ik "Cast connection stopped. Chromecast seems to have lost its connection with your device.". Ik krijg dan voor geen mogelijkheid meer een verbinding tot stand. De CS app kan mijn CS niet meer vinden. Ik moet dan handmatig mijn CS opnieuw opstarten. Het probleem herhaalt zich dan weer. Het klopt dat de CS 2 in 2014 nog niet uit was. Het probleem bestaat echter nog steeds. In 2014, 2015 en ook in 2016. De lijst van gebruikers met problemen groeit op het product forum van chromecast. Alleen experts antwoorden met standaard antwoorden en reageeren vervolgens niet meer.

    Wat ik begrijp uit jullie reacties is dat garantie zich beperkt tot hardwarematige problemen? Mijn reden om een CS aan te schaffen was om mijn telefoonscherm te delen naar mijn tv. Dat ik ook mijn computerscherm kan delen en vanuit bijvoorbeeld youtube kan afspelen doet er voor mij niet toe. Ik wil mijn telefoonscherm kunnen delen.

    Ik ga de chromecast binnenkort bij iemand anders thuis proberen. Dan kan ik met zekerheid uitsluiten of het probleem niet aan mijn netwerk ligt. Nogmaals bedankt voor jullie tips. Ik houd jullie op de hoogte.
    Link

Kassa

  • Home
  • Artikelen
  • Belbus
  • Gemist
  • Rubrieken

Service

  • WhatsApp-dienst
  • Nieuwsbrief
  • Contact
  • Veelgestelde vragen
  • Dossiers
  • Disclaimer
  • Cookie-instellingen

 

  • BNNVARA
  • Postbus 175
  • 1200 AD Hilversum