Antwoorden gegeven door: fritsje
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jul 15, 2004 om 11:30Eneco Jaarnota
Hallo Jolanda,
Dit probleem komt mij bekent voor. Heb hetzelfde probleem bij Essent en dat sinds vorig jaar. Bij mij heeft het betrekking op het netwerk. Ook het verkeerde tarief gebruikt. Mijn advies is stuur een aangetekende brief naar de directie juridische en financiele zaken, vraag om uitleg, zorg dat je alles op papier krijgt. Stel de betaling zolang mogelijk uit, behalve het voorschot. Indien ze dreigen met afsluiting betaal dan onder protest. Ze hebben waarschijnlijk hetzelfde betalingsprogramma. Want ook mijn nieuwe nota's zijn absoluut niet te snappen.
Veels succes ermee. Maar het kan heel lang gaan duren.
Groeten van fritsje
-
Jun 22, 2004 om 19:18Gratis vakantie oplichting?
Heb ook dit bericht gekregen, toen ik niet reageerde kwam de vraag of ik echt niet wilde. Kon het ook via a-mail als ik niet graag engels sprak. Ik werd toch wel nieuwsgierig maar voor ik verder kon moest ik wel eerst al mijn gegevens intikken en mijn credit-card nummer. Toen ben ik maar gestopt.
-
Jun 16, 2004 om 16:07essent schattingenWerd ook afgerekend op dag/nacht tarief terwijl ik dit niet wou en vroeger ook nooit gehad heb. Heb geschreven naar Essent Juridische Zaken. Zij hebben mij in het gelijk gesteld Netwerkbeheer heeft verzuimd dit door te geven. Nou is het alleen nog wachten op de correctienota. Ik kan nu al vertellen dat dit helemaal fout is gegaan. Heb welliswaar nieuwe nota gekregen maar wel weer hoog/laag tarief. 5 nieuwe acceptgiro-kaarten samen een gigantisch bedrag en een groot bedrag gestort op mijn rekening. Maar het rammelt aan alle kanten. Dus het spel kan weer opnieuw beginnen. Van Essent en foute facturen zijn wij nog lang niet verlost.