Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: jammerlaan
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jan 24, 2019 om 12:05Zorgkosten wordt kunstmatig hooggehouden denk ik?Overigens ben ik wel verzekerd maar viel dit in de categorie eigen risico!
Het gaat me ook niet om dat ik kosten moet maken maar de hoogte van de kosten, deze vind ik buiten proportioneel! -
Jun 29, 2018 om 11:23Kan ABN zomaar dwingen een rekening af te sluiten?Hoi Tijger1,
Met de de potten bedoel ik de spaarpotten die gekoppeld zijn aan de hypotheek.
Ik weet niet wat er nu in zit en kan de digitale overaichten ook niet downloaden.
Zoals ik het nu begrijp moet mijn moeder toestemming geven via een identifier om inzicht te hebben in mijn hypotheek en die die 2 spaarpotten.
Groet Joris. -
Dec 16, 2010 om 14:03Open brief aan de ANWB@vladja
Das ook mijn punt, sociaal gevoel kent men niet meer in deze wereld alleen nog "IKKE! IKKE! IKKE! IKKE! IKKE! IKKE! IKKE!". Zelfs geld geven aan goede doelen doet men om reden die op zichzelf slaat meestal. Beetje jammer wel........Maarja misschien kijk ik wel te negatief! ;-)
@Pino
Nou mijn auto had een defecte dynamo (Gaf overspanning), die hadden ze gerepareerd bij de DEALER. Dus ik de auto terug, ik had al het gevoel dat er iets niet goed was maar de garage was al dicht, dus 1e dag prima. 2e dag heb ik hem bij een benzinestation neergezet omdat ik vond dat hij wel erg zwak was de verlichting van de auto. En inderdaad de dynamo deed nu al helemaal niets meer deed. Dus ik heb toen eerder met de DEALER gebeld......die adviseerde de ANWB. Maarja als je op zo een plek staat heb je ook niet veel keuze meer. Nu ja ik heb de helft van de kosten na boos worden terug gekregen. Het was nm niet de eerste keer. Ik heb bovenop een korting die ik op mijn winterbanden had nog een extra korting gekregen.
Probleem opgelost, maar ze zijn des ondanks wel een klant kwijt.
Groet, Joris. -
Dec 16, 2010 om 13:50Alternate of alternooitniet?[quote=pino123 schreef op donderdag 16 dec 2010, 13:02]Het gaat er vaak om bij Alternate dat er een hoop producten 'ondefinieerbaar' kapot gaan. Mensen installeren diverse onderdelen in hun computer zonder te weten hoe ze dat moeten doen. Hierdoor ontstaat er snel schade; mensen gaan dan terug en zeggen dat het onderdeel kapot is en dat zij niets hebben gedaan.... Dat daar nu helaas de goedwillende klanten altijd de dupe van zijn.....
Het gaat om dit zinnetje:
In ieder geval geldt:
Bouw alleen zelf componenten in, als u zeker weet hoe u dit moet doen. Bij elk van de hierboven omschreven defecten vervalt onherroepelijk de garantie.
En die bovenstaande defecten, daar kan alles onder vallen.
Zelf bestel ik vaak bij Alternate, alle onderdelen doen het prima, ik heb dan ook dit nog niet meegemaakt, maar op meerdere Fora hoor je deze klachten.
@Pino,
In dit geval ging het om een shelf voor een 19 inch rack. Deze was te groot en paste niet. Daar kan je vrij weinig fout aan doen denk ik toch? Maar toch verkocht is verkocht. Met zo een beleid win je geen klanten. In elk geval staat Alternooitniet bij mij op de zwarte lijst. Geen service = geen klant. Het zelfde geldt ook voor Medion......het is niet voor niets dat die producten zo "goedkoop" zijn. -
Dec 16, 2010 om 12:28Alternate of alternooitniet?[quote=vladja schreef op donderdag 16 dec 2010, 12:02]Zeker niet met zakelijke klanten.
Die kunnen geen beroep doen op consumentenbescherming.
Overigens toen ik eens wilde kijken op de site van deze firma, liep mijn computer vast.
Vladja
Haha dat zegt al genoeg! ;-)
@Stacey,
Volgens mij werkt het zo niet, bij deur aan deur verkoop heb je ook 7 dagen bedenk tijd. En buiten dat, een zelf respecterend bedrijf neemt zoiets terug en bied toch op zijn minst aan om dan het juiste product te kopen. In veel gevallen is het nm niet altijd duidelijk en 00% zeker of je wel het juiste product hebt.
Maar goed, Alternooitniet vind geld belangrijker dan service, dus ze hebben met die 30 euro nu al een klant verloren. -
Dec 16, 2010 om 11:29Open brief aan de ANWB[quote=marcel75 schreef op donderdag 16 dec 2010, 11:17]Jammerlaan,
Je bent niet verplicht om langs de snelweg lid te worden. JE mag ook gewoon je eigen garage bellen en vragen of die komt helpen. Doet'ie vaak ook wel, maar tegen de alsdan geldende kosten natuurlijk.
Hoi Marcel,
Ja dat was niet het geval in dit verhaal......in mijn geval kwam hij net terug van de garage maar die had hem niet goed gerepareerd, en dat had me al 500 euro gekost. Maar het gaat er mij om dat geen keuze hebt.....of je betaald een rib uit je lijf als je geen lid bent of je zoekt het zelf maar uit. vandaag de dag vind ik in dat niet reëel. Als de ANWB nu zou zeggen "Meneer U bent nu geen lid zie ik, dan betaald U meer dan als U lid bent." En dan met een redelijke bedrag komen of zo dat zal de klantvriendelijkheid en de dankbaarheid beter op zijn plaats komen.
Nu komt het over als "ZO dus jij hebt een probleem? Mooi dan zal ik eens even het onderste uit de kan nemen en er eens goed misbruik van maken, ahahahaha!" In deze wereld vol individualisten bestaat sociaal gevoel alleen nog op de TV met een uitzending over arme landen en rampen enzo. Mar hier in NL is het een zeldzaam wordend iets heb ik het gevoel.
Dat was mijn punt eigenlijk.
Groet, Joris. -
Dec 16, 2010 om 11:01Open brief aan de ANWBHi all,
Het is grappig te lezen dat alle reacties zo uiteen lopen.
Ik moet zeggen dat ik ergens wel kan voorstellen dat de ANWB niet altijd even klant vriendelijk is. Ik heb dat zelf ook ervaren. Vooral als je geen lid bent maken ze graag misbruik van de situatie waar je in zit. Als je nm geen lid bent en je belt dan mag je voor de hulp 233 euro neertellen wat natuurlijk volkomen belachelijk is.
Maarja je hebt geen keuze. Dus ja de cijfers zijn belangrijker dan het daadwerkelijke sociale gezicht.
Groet, Joris.