Antwoorden gegeven door: jaymie
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jul 14, 2016 om 20:10Moet geld terug krijgen van Pixmania, maar ze zijn onbereikbaarbij deze wilde ik iedereen bedanken voor hun adviezen.
Pixmania heeft alsnog uitbetaald, dankzij de hulp van ECC
Marita657 heel erg bedankt voor je gouden tip. -
Apr 20, 2016 om 12:54Moet geld terug krijgen van Pixmania, maar ze zijn onbereikbaarzo is weer even geleden,maar ik heb het advies van Marita 567 opgevolgd.
Heb contact gehad met ECC.
ECC heeft contact gehad met
In navolging op uw klacht over Pixmania informeren wij u als volgt:
Onze collega’s van het ECC in Frankrijk hebben ons laten weten dat Pixmania in staat van faillissement verkeert. Desalniettemin hebben onze Franse collega’s contact opgenomen met het bedrijf dat het faillissement van Pixmania regelt. Maar het is niet bekend of er nog liquide middelen zijn, zodat u uw geld kan terugkrijgen.
Zojuist hebben wij uw dossier doorgestuurd naar onze collega’s van het ECC in Duitsland. Reden hiervoor is dat de verkoper Sotel gevestigd is in Duitsland. Wij hebben de situatie uitgelegd en onze Duitse collega’s gevraagd om contact op te nemen met Sotel. Wellicht dat een terugbetaling via dat bedrijf mogelijk is.
Zodra er meer bekend is in uw dossier, brengen wij u daarvan op de hoogte.
/////////////////////////////////////////////////////
en daarna deze mail
//////////////////////////////////////////////
Onze collega’s van het ECC in Duitsland hebben uw klacht voorgelegd aan de ondernemer Sotel. Daarbij is aangegeven dat u tot nu toe geen terugbetaling heeft ontvangen. Sotel heeft zich op het standpunt gesteld dat het geld weldegelijk is overgemaakt naar Pixmania, en dat het geld via Pixmania gevorderd moet worden. Sotel is niet bereid om het geld alsnog rechtstreeks naar uw rekening over te maken. Als bijlage hebben wij een bewijs van betaling toegevoegd.
De enige mogelijkheid is om het geld via Pixmania terug te krijgen. Maar zoals eerder aangegeven verkeert dit bedrijf in staat van faillissement. Onze collega’s van het ECC in Frankrijk hebben uw vordering neergelegd bij de curator. Mocht er een reactie komen van de curator, dan brengen wij u daarvan op de hoogte.
Om de verwachtingen enigszins bij te stellen wil wij u er alvast op voorbereiden dat het zeer lastig zal worden om het geld terug te vorderen van Pixmania. De grotere schuldeisers krijgen eerst het geld terug mochten daar liquide middelen voor zijn. Het is nog niet bekend of consumenten ook kans maken op een terugbetaling.
ik ga er dus vanuit dat ik het geld kwijt ben,maar hopelijk hebben andere mensen hier ook wat aan
in ieder geval allen bedankt voor jullie hulp
-
Mar 9, 2016 om 13:49Moet geld terug krijgen van Pixmania, maar ze zijn onbereikbaarbeste Marita567
heel erg bedankt,ik ga ermee aan de slag
en ik laat je horen hoe het afloopt -
Mar 9, 2016 om 13:15Moet geld terug krijgen van Pixmania, maar ze zijn onbereikbaarbeste Marita567
ja dat nr heb ik ook geprobeerd, je dient dan Engels of Duits te spreken.
Eerst moet je het bestelnummer invoeren en dan krijg je te horen dat het erg druk is en na een poosje word de verbinding verbroken nadat ze gezegd hebben dat je het op een later tijdstip opnieuw moet proberen.
Klantenservice is gewoon niet te bereiken en via Facebook gaat het ook niet. -
Mar 9, 2016 om 09:47Moet geld terug krijgen van Pixmania, maar ze zijn onbereikbaarbeste zoekster
mailtjes komen retour, zij verwijzen naar de levenrancier als je klachten hebt
Levernacier zegt het geld terug gestort te hebben naar Pixmania en stuurt ons terug naar daar.
Je kan ook geen klachtenformulier insturen,omdat de bestelling betaald is en afgehandeld is.
En een mail via een andere manier sturen ,komen retour met de mededeling dat je een klachtenformulier moet invullen (wat dus weer niet mogelijk is). -
Mar 8, 2016 om 20:10Moet geld terug krijgen van Pixmania, maar ze zijn onbereikbaarop 15/01/2016 besteld
eind januari ontvangen (weet niet de juiste dtaum)
op 2/02/2016 een mail naar de leverancier over hoe het pakket retour te zenden (volgens de regels)
4/02/2016 antwoord gekregen
6/02/2016 via UPS retour gegaan
10/02/2016 is het pakketje daar aangekomen.
22/02/2016 de vraag aan de leverancier wanneer wij het geld terug mogen ontvangen.
antwoord was dat zij het bedrag hebben overgemaakt aan Pixmania
en Pixmania is niet te pakken te krijgen -
Dec 1, 2014 om 16:30misleidend voor ouderenGompy 2
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.
Jouw zin is ook erg lang.
Ten 2de ik wist niet dat er hooggeleerde mensen zich bezig hielden met zich druk te maken over zulke nutteloze dingen,als punten en hoofdletters.
Ten 3de wie zegt dat ik niet voor mijn moeder zorg in de zin van dingen uitleggen.
En gelijk nog een antwoord op een eventuele opmerking of vraag,ja ik verzorg mijn moeder ook,die gelukkig voor haar nog zelfstandig kan wonen.
Ten 4de bedoel ik ouderen die geen kaas hebben gegeten van computers en zich te oud voelen om zich daarvoor te interesseren.
Ten 5de bedoel ik ouderen (en ook niet ouderen) die het van de zorgverzekeringen niet gevolgd kunnen krijgen over wat nu wel en niet vergoed word.
Ten 6de hebben we niet allemaal de tijd om anderen te oordelen op hun gebreken
En als laatste hoop ik dat je er iets van begrijpt.
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
De zorg word per 1 januari door de gemeente overgenomen (gaat dus via de gemeente).
Mijn moeder krijgt dus met de gemeente te maken.
Mijn moeder heeft een collectieve zorgverzekering via de gemeente (dit is voor mensen met een inkomen van max. 120 % van de bijstandsnorm)
Tot zover duidelijk ???????
Nu komt de gemeente met een brief waarin staat " Voor het eerst bieden wij !u naast de bestaande polis een extra uitgebreide zorgpolis aan.
Deze uitgebreide polis biedt ruime vergoedingen voor veel voorkomende zorgkosten bij chronisch zieken en mensen met een beperking."
Mijn moeder was dus van mening dat ze beter deze verzekering kon nemen omdat ze de hulp per 1 januari 2015 via de gemeente krijgt.
Gelukkig vraagt mijn moeder alles eerst aan mij (ik die dom en blond ben en geen fatsoenlijke brief foutloos kan maken).
En deze domme vrouw heeft haar moeder dus uitgelegd dat de zorgverzekering los staat van de zorg die ze krijgt.
En ze niet onnodig kosten moet maken
Ik hoop dat je het nu wel begrijpt en hopelijk je tijd benut met andere dingen in het leven zoals vrijwilliger bij ouderen.
-
Sep 7, 2014 om 09:18Online werving loterij:-) :-)
mijn man schuift die telefoontjes altijd door,zegt daar moet je de vrouw voor hebben ;-)
maar alle gekheid op een stokje
ze zijn dus weer bezig met praktijken waar ongetwijfeld veel mensen de dupe van worden,ondanks de vele aandacht die Kassa & Radar en andere consumentenprogramma's eraan hebben besteed (jammer) -
Sep 6, 2014 om 19:57Online werving loterijeen paar dagen geleden ben ik ook gebeld met hetzelfde rare verhaal
ik zei echter dat ik geen belangstelling had en niet in "gratis geloofde"
de dame aan de andere kant sprak niet echt voor 100 % Nederlands en stelde steeds dezelfde vragen waarop je eigenlijk met JA moest beantwoorden,aan dat spelletje deed ik dus niet mee
ze werd toch wel wat agressief omdat ik nergens met ja op antwoorden
bv " u krijgt gratis 75 loten en u hoeft er niets voor te doen daar zegt u toch wel ja op of "wilt u geen gratis loten hebben enz.
ik heb het gesprek maar beëindigd
en ik heb geen gegevens door gegeven,maar ze wist wel de naam van mijn man -
Aug 10, 2014 om 09:16UPS leverd op verkeerd adresbeste swat1500,het adres stond er blijkbaar goed op want de telefoniste bevestigde het adres waarop het pakket was afgeleverd.
en ja ook wat betreft gemeente zat hij in de goede gemeente (het is gelukkig een straatnaam die niet overal in elke gemeente is)
en ja wij zijn geen partij voor UPS ,dat weet ik
het ging meer over het feit,dat ik gewoon thuis was,de bezorger niet bij mij aan de deur is geweest (ook niet om een papiertje binnen te gooien) en zegt het bij iemand te hebben af gegeven die niet bestaat???? (en er moest getekend worden voor het pakket,dan controleer je toch wel even of mag een toevallige voorbijganger ook tekenen)
en oké het risico bestaat dat er auto onderdelen bij zitten die hoogst waarschijnlijk niet juist geleverd worden,maar het waren onderdelen voor 2 auto's,---- lijkt mij heel sterk dat ze voor beiden auto's de verkeerde onderdelen leveren -- en ja de brug is niet altijd vrij -- en nee mijn man kan niet altijd een snipperdag nemen wanneer hij wil -- en ik was die dag gelukkig thuis,maar voor het zelfde geld was ik ook werken (had het mij ook een snipperdag gekost) dus voor mij duidelijk geen zaken meer met UPS