Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: josnoordanus
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Aug 14, 2023 om 13:16Onredelijk en onbillijk winkelverbod AH aan hoog bejaarde zonder uitlegWat een merkwaardig en vreemd gedoe... Maar als de agent niets vreeemds of verkeerds ziet, wat wil die filiaalmanager dan nog...? Wellicht kent hij de overbuurman, en is er in het verleden iets gebeurd of zo. Zoals het verhaal nu naar ons toekomt lijkt het mij een rare en over-de-top maatregel van die manager. Dus moet het hoofdkantoor van AH in Zaandam er maar iets aan doen. De betreffende meneer of degene die de vraag heeft gesteld (Jayand73) moet maar een keurige aangetekende brief schrijven met de vraag of dit nu wel de bedoeling is van dat klantvriendelijke bedrijf AH.... En als er een plaatselijke pers is lijkt het mikj ook wel handig dit geval even door te geven.
-
Jul 7, 2023 om 11:07Wie haalt de boom weg?Hé, leuk, Heremietkreeft is er weer!
-
Feb 5, 2021 om 11:25Problemen BCCNatuurlijk zijn de bovenstaande antwoorden nuttig en adequaat. Wat mij wel in deze tijd altijd een beetje verwondert, is dat wij alles schiftelijk doen (papier/mail/app) en ik vind daarbij dat wij de gewone telefoon een beetje verwaarlozen. Hoe snel kun je met een klacht geholpen zijn als je met een bedrijf belt? Het is niet dé oplossing voor alles, maar ik vind wel dat het contact van mens-tot-mens een beetje de dupe wordt van alle digitale en technologische ontwikkelingen. En dat contact van-mens-tot-mens kan zeker ook telefonisch,alvorens we gelijk maar appjes gaan sturen. Ja toch?
-
Jan 12, 2021 om 15:58Hoe kom ik van die fishing-ellende af?Tja, het vervelende is dat de ACM geen echte fishingberichten in behandeling neemt, en geen mails uit het buitenland. Voor mij is het overgrote deel van mijn merkwaardige postbezorging op de PC wél bedoeld als fishing (ik moet er namelijk op ingaan en dan hebben ze me waar ze me hebben willen), en ze komen ook meestal uit het buitenland (vaak USA), met als onderwerp casino's en bitcoins. Ik weet nog steeds niet goed wat ik er echt aan kan doen. Het vervelende is dat ik mijn mailadres al jaren heb, op al mijn correspiondentie en drukwerk staat dat vermeld. Microsoft heeft zo'n ingewikkeld klachtsysteem met zulke merkwaardige Nederlandse zinnen dat je daar na een uur proberen ook niet echt uitkomt. Ik begrijp ieders wens om me goed van dienst te zijn, maar veel helpen doet het niet!
PS Voorbeeld: ik ontving vanaf gisteravond laat tot en met nu 77 vrijwel dezelfde mails over bitcoins. Afzender Bitcoin Era, geadresseerde [*to]. Dat zijn dus geen persoonlijke mails (ze schieten met hagel) maar je wordt er wel gek van! -
Jan 10, 2021 om 20:59Hoe kom ik van die fishing-ellende af?Dank voor alle antwoorden. Microsoft is mijn provider, ik heb een betaald abonnement op word/excel/outlook etc., daar zit dit dus in. Eigenlijk zat ik nog te wachten op meneer Heremietkreeft, die altijd wel nuttige adressen te vergeven heeft ...
-
Dec 28, 2020 om 11:55Wat kan ik doen na opgelicht te zijn door superwinkel met nep parfum?En nog even ten overvloede: in tegenstelling tot wat de naam zou doen vermoeden, is Superwinkel.nl een gewone nette zaak met goede prijzen en service. Daar heb ik dus ervaring mee.
-
Feb 17, 2018 om 22:07Waarom mogen we niet ruilen bij Intertoys?
Wel, na al deze antwoorden en commentaren vind ik het wel genoeg voor vandaag.
Hartelijk dank aan de positivo's, die ook veel meer begrip toonden voor de merkwaardige situatie waarin wij ons verzeild geraakt zagen, met een product dat wij in het geheel nog niet kenden.
En voor degenen die vonden dat wij gek geworden waren, of die vonden dat wij als ouderen alles en alles van fifa-punten hadden moeten weten, of die vonden dat mijn vrouw mij beter kon verlaten ... morgen is er gelukkig weer een dag.
En voor iedereen: prettig laatste deel van het weekend!
Jos Noordanus
-
Feb 16, 2018 om 16:56Waarom mogen we niet ruilen bij Intertoys?Sorry, maar soms zitten er van die rare venijnige antwoorden in, alsof we de grootste fouten maken of redeneringen voorstaan die er zijn.
Even wat reacties: dat voorbeeld van die batterij is inderdaad stom, ik bedoelde meer een batterij voor een - pak weg - Canon-filmapparaat en ze geven zonder te vragen een heel ander merk mee. Maar het blijft een slecht voorbeeld, excuses.
En als mejuffrouw de Intertoys-verkoopster had gevraagd om welk apparaat het ging, een X-Box of een Playstation, dan had mijn vrouw natuurlijk gelijk gezegd dat ze dat dan eerst even ging vragen. En natuurlijk is het mijn eigen keus om opnieuw zo'n cadeautje te geven. Niet zo guur reageren, Aurora1!
Het gaat mij met deze vraag - hoe stom in sommige ogen - ook om vriendelijkheid en attentheid etc. van personeel, en een beetje behulpzaamheid. Nu probeer ik bij Intertoys ook een beetje een klantvriendelijker gezicht te bevorderen, maar zowel telefonisch als schriftelijk blijven ze gewoon keihard. Al bieden ze hun excuses alleen maar even aan, dan ben ik al dik tevreden geweest. Maar er zijn veel franchisehouders van deze zaak, waarop hoofdkantoren nauwelijks vat hebben, hoor ik ook.
En ik weet tenslotte dat ruilen vooral in deze zaak geen recht is. Ik blijf oplossingen in een milde vriendelijke en voor iedereen tevredenstellende vorm verrweg prefereren in plaats van het recht coute que coute trachten binnen te halen! -
Jun 26, 2017 om 14:40Wat te doen aan spam bericht van Kruidvat dat elke dag opnieuw komtDie kan van het Kruidvat komen, of van Jumbo, of van Albert Heyn. Het gaat steeds om Speciale Aanbiedingen, of het winnen van iets. Er is weinig aan te doen behalve direct wegmeppen. Omdat de afzender steeds een andere is helpt blokkeren helaas niet. Ik blokkeer al die dingen (enwellicht ook wel eens een échte...) maar krijg het (bijna) dagelijks binnen. Gewoon niet aarzelen maar snel weggooien, elke dag dus!
-
Aug 6, 2015 om 10:10Geheugentekort op smartphone?Allemaal hartelijk dank voor de zorgvuldige, adequate en uitgebreide hulp! Jos