Problemen BCC
Eind november zou mijn betaalde tablet bij het DHL punt zijn,nooit aangekomen. Van BCC op 5 december bericht gehad dat mijn geld retour komt. 6 januari weer mail dat mijn geld terug komt,zo in totaal 5 x mail gehad,Uw geld wordt overgemaakt. Ben nu,2 maanden later nog altijd aan het wachten. Bij klacht.nl geplaatst,reactie,U krijgt zo snel mogelijk Uw geld terug met een giftcard ter waarde van €30, Wacht nog altijd. Is dit normaal bij BCC?
Topantwoord
Begin dan nu met het aangetekend zenden van een brief waarin u aangeeft binnen en door u te noemen termijn heyt toegezegde geld terug te ontvangen. Ik geef u een link naar een voorbeeldbrief die u kunt benutten: https://www.nationaleombudsman.nl/home/home/voorbeeldbrieven en iets meer specifiek deze: https://www.juridischloket.nl/voorbeeldbrieven/voorbeeldbrief-ingebrekestelling/ hetgeen is gebaseerd op ingebreke blijven conform http://www.wetboek-online.nl/wet/BW6/74.html en mogelijk vind u ook hier een goede tekst: https://docs-nl.hellolaw.com/f Achergrond info: https://www.wetrecht.nl/ingebrekestelling/
Dankjewel.
Topantwoord
Dit is natuurlijk ronduit schandalig. BCC is aangesloten bij Thuiswinkel.org https://www.thuiswinkel.org/consumenten/klacht-indienen Daar kunt u een klacht indienen, Thuiswinkel.org zal dan met BCC contact opnemen en bemiddelen voor u.
Dank je. Zojuist gedaan
Hier herken ik BCC niet in, hier gaat iets echt fout. Neem eens contact op met de klantenservice en doe dat telefonisch
Natuurlijk zijn de bovenstaande antwoorden nuttig en adequaat. Wat mij wel in deze tijd altijd een beetje verwondert, is dat wij alles schiftelijk doen (papier/mail/app) en ik vind daarbij dat wij de gewone telefoon een beetje verwaarlozen. Hoe snel kun je met een klacht geholpen zijn als je met een bedrijf belt? Het is niet dé oplossing voor alles, maar ik vind wel dat het contact van mens-tot-mens een beetje de dupe wordt van alle digitale en technologische ontwikkelingen. En dat contact van-mens-tot-mens kan zeker ook telefonisch,alvorens we gelijk maar appjes gaan sturen. Ja toch?
Naar mijn mening is dat zeker niet dé oplossing. Je hebt later geen enkel bewijs over wat toegezegd is of wat gedaan zou worden en een misverstand is snel gemaakt maar wordt vaak moeilijk verholpen.
Als er al serieus op jouw vraag of klacht wordt ingegaan. Papier liegt niet, normaal gesproken.
Waarom "slaapt" iedereen zo . Je kan verwachten dat in deze tijd , waar bedrijven tekort hebben aan geld , dat het snel terug storten niet gaat gebeuren ! Iedere keer trappen mensen er in ! Wacht gewoon tot niet essentiële winkels open mogen , en ga dat naar een fysieke winkel . Laat dat internet kopen toch links liggen ! Zeker voor grote elektronica of dure kleding !
Bijvoorbeeld omdat je minimaal 14 dagen de tijd hebt om het terug te sturen?
Daar komt bij dat niet overal BCC zit of dat je met de openbaar vervoer moet om naar een winkel te gaan?
En tekorten bij BCC? dat is echt lachen dat bedrijf verdiend grof aan wat je koopt (al is Cool bleu daar nog beter in als je goed gaat vergelijken) en die hebben echt wel een buffer van een paar miljoen.
Stel BCC in gebreken en eis dat ze binnen een week het geld plus de €30 op ue rekening storten.
Maar plaats dit ook op Klachtenkompas.nl ik wed dat ze dan heel snel over de brug komen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Verkeerd framenummer van (gestolen) fiets doorgegeven bij verzekering
Hoi iedereen,
Helaas is afgelopen week mijn e-bike gestolen.
Ik heb de fiets verzekerd na aankoop.
Na het indienen van de aangifte werd ik gebeld door de politie met de mededeling dat er al een fiets geregistreerd staat als gestolen met het hetzelfde framenummer/merk/type. Sterk verbaasd, want de fiets heb ik bij levering zelfs in elkaar moeten zetten. Zo nieuw was 'ie.
...
Lees meer
Hoeveel dopjes Formil Rood gebruiken per wasbeurt?
Het flacon Formil zegt voor 42 wasbeurten inhoud te hebben, maar hoeveel gebruik je per wasbeurt? Lees meer
Extreme tandarts angst
Deze keer eens niet een vraag waar ik zelf mee te maken heb,maar voor een buurvrouw,die nauwelijks kan lezen en schrijven,sorry
Ze heeft extreme tandarts angst,wat ook is vastgesteld
En ze heeft zich laten vertellen dat in bepaalde gevallen de narcose bij de tandarts in de basisverzekering zit
Voor ze dit doet,wil ik dit zeker weten voor haar
Wat ik vind is
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer