Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: lamb
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 30, 2024 om 17:47Vriendenloterij stoppen lukt nietBah, en dan noemen ze zich ook nog 'vrienden'loterij!! Verschrikkelijke BN'ers die riant betaald worden voor hun praatjes, maar o wee als je wilt opzeggen.
-
Feb 26, 2024 om 18:01Kpn monteurSlechte service, laat KPN blij zijn met zo'n klant die een compleet pakket aanschaft. Kinderachtig tijdrovend gedoe.
-
Dec 28, 2023 om 17:40Waarom gaat Postnl vrij uit na wanprestatie?Bedankt voor de reacties. Het ging/gaat mij vnl om het gemak waarmee het niet leveren van brieven (waar porto op zit) wordt afgedaan. Ik hoef zelf echt geen vergoeding maar de toezenders van 6 poststukken kan ik niet achterhalen (immers die hebben wel kosten gemaakt). Ondanks de goede tips van Heremietkreeft die ik al had toegepast.
Of ik schade heb geleden weet ik niet omdat ik de inhoud van de brieven niet ken. Behoudens een (7e) geval waarvan ik de afzender kon traceren en dat betrof een poststuk waar een cadeaubon in zat.
Nogmaals dan voor de diverse reacties! -
Dec 13, 2023 om 19:04PostNLDe brievenpost van Postnl is verre van goed. En een klacht indienen is veelal een heel gedoe, als het al lukt. In de (op zich handige) app van Postnl zie je dat er dus post geleverd gaat worden, vaak gaat het goed. Maar enkele keren per jaar komt de brief niet aan. Soms zie je in de app de afzender niet en dan is het zoeken geblazen. Een enkele keer is de post in de verkeerde straat bezorgd op hetzelfde huisnummer als mijn adres. Dan ben je afhankelijk van de ontvanger of deze de post komt brengen. De cadeaubon van de postcodeloterij is ook nooit aangekomen, contact opgenomen met de postcodeloterij, die zouden er melding van maken en hebben ons een nieuwe cadeaubon toegezonden. Enkele brieven, die wel in de app stonden zijn nooit aangekomen. En de post die bij ons verkeerd wordt bezorgd, brengen wij trouw naar de goede adressen. Tenzij het in andere plaats is, dan doen we het in de brievenbus met 'retour afzender'. Jammer dat de professionele postbode is verdwenen....
-
Apr 20, 2023 om 19:30Aangetekende brief versturenMijn aangetekende brief naar de belastingdienst is al onderweg vanaf 20 oktober 2022, ondanks veel chatverkeer met Post.nl is nog steeds onduidelijk of de brief is aangekomen.
Inmiddels via omweg wel de belastingdienst bereikt, maar dus niet via Post.nl
Echt wel vervelend; het werkt dus gewoon niet goed. -
Nov 5, 2021 om 12:38Worden bekeuringen wel gecontroleerd voordat ze worden verzonden?Als er niet gecontroleerd wordt voor verzenden (onterechte) boete, wie betaalt dan de kosten (o.a. tijd en middelen) van de boete-ontvanger om de boel weer ongedaan te maken?
-
Sep 16, 2020 om 19:40Waarom wil Stella Fietsen geen terugroepactie organiseren?Mijn echtgenote overkwam hetzelfde met haar, toen 1 jaar oude, Stella fiets: tijdens een fietstocht brak spontaan haar zadel af. Ze reed met een aantal andere dames in een groepje, gelukkig kwamen ze met de schrik er goed van af.
Omdat ze niet verder kon fietsen heeft ze mij gebeld en heb haar met de auto opgehaald en ben gelijk (met de fiets op de fietsendrager) doorgereden naar een Stella winkel.
In de werkplaats aldaar werd het probleem direct onderkend (kwam veel vaker voor, toevallig was er ook iemand die hetzelfde overkomen was) en werd een andere zadelpen (met een andere zadelbevestiging) gemonteerd. Dit werd direct gedaan, excuses aangeboden e.d. Deze service op zich was perfect. Alles kosteloos.
Maar..... we bleven wel met de vraag zitten waarom dit geen terugroepactie noodzaakte. De gevolgen van een spontaan afbrekend zadel hoef ik niet uit te leggen, zeker niet wanneer je in een groepje rijdt..... -
Mar 22, 2019 om 19:16Is het verstandigom een slimme meter te weigeren?Bij weigeren van de 'slimme meter' is het niet noodzakelijk om later een slimme meter aan te schaffen tegen betaling. Mocht de oude meter stuk gaan, dan wordt (indien men geen slimme meter wenst -vaak om begrijpelijke redenen-) gewoon een digitale meter geplaatst. Dus zonder stralingseffecten en zonder koppeling naar de de leverancier.
-
Oct 9, 2015 om 19:23postserviceNogmaals: goed lezen; in de verwerpelijke mail staat geen postservice.nl maar postservicenl en bij opvolgen van de mail -wat je beter niet kunt doen- kom je terecht bij postservicenl.com. (bij naspeuren vind je zelfsj een fysiek adres in Moskou).
Zie mijn voorgaande opmerking.
Het is inderdaad -en helaas- van belang dat de mail goed gelezen worden. Zelfs een punt die 'verkeerd' staat is bedrieglijk en leidt dus tot verwarring. -
Oct 9, 2015 om 17:16postserviceL.S.,
LET OP:
Deze mail heb ik gisteren ook ontvangen.
Het is niet postservice.nl maar postservicenl.com. (En die .com laten ze weg in de correspondentie, maar bij aanklikken zou je uitkomen bij postservicenl.com
Dat is het verraderlijke verschil. Postservicenl.com is een site van iemand uit Rusland.
(Admin Name: Ivanovich Ivanov Ivan / Admin City: Moskow )
Het is inderdaad een fraude mail.
Direct weggooien!!!!