Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: nelols
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 11, 2015 om 11:02onbereikbaarmet gsmbedankt.
Heb consuwijzer gehad!.
Maar eerst Algemene voorwaarden van Ben bekeken, ze hebben zich goed ingedekt! -
Nov 13, 2014 om 09:39LightintheboxInderdaad worden we verleid door de prijsjes.
Normaal ltjek ik altijd alles, deze keer achteraf.
Moet de bestellingen nog ontvangen....ik heb toch het idee dat niet iedereen moet bijbetalen???
Diegenen die wel extra betalen voor bezorging misschien niet, kan me niet helemaal aan het idee onttrekken dat er een beetje gefraudeerd wordt, sommigen hoor je niet over bij betalen (invoerrechten), iemand had1 jurk besteld en moest 50 eu bij betalen....tis ook wel trickie dat er niet gewaarschuwd wordt bij de bestelling hierover, een beetje klantenmisleiding is het wel....ze vermelden dat bij de kleine letters
Ben je verplicht dat pakket aan te nemen, stel je besteld iets voor 35 euro en je moet 50 eu bijbetalen??? -
Apr 12, 2011 om 08:07[edit] en misleiding van Puresential:hallo, heel veel klachten over PE te vinden als je googled.
Ze zijn slinks, ze weten n.l. dat de gemiddelde nederlander niet dol is op kleine lettertjes.
Ik heb diverse proefpakketten gehad en die werken anders, bv. lacey, daar van krijg je keurig een brief toegestuurd over hoe het werkt en de voorwaarden, terwijl je op dezelfde manier besteld ook daar vink je de AV aan. Flindall belt je. enz.
Ik had wel de voorwaarden gelezen(7 dagen is errug weinig bedenktijd) maar gewoon vergeten.
Dus kreeg ik vervolgpakket, linea recta retour, staat op de bijgevoegde brief na heel lang zoeken , een mail en een POBox in wijk bij duurstede'
kreeg maandag antwoord terug, ze zouden de zendingen stoppen, maar deze zending kon niet retour(vanwege kwaliteitsverlies)?????
s maandags was 59,95 afgeschreven en mijn pakket retour, dus 59,95 betaald voor gebakkenlucht.
Let op ze hanteren 2 banknummers, je proefpakket wordt met een ander banknummer afgeschreven, dan je vervolgpakket.
beiden inmiddels geblokkerd en bedrag gestourneerd.
moet stacey wel gelijk geven dat we al te makkelijk daa instappen zonder goed te lezen, maar dit bedrijf zit opt randje, jekunt t ook doen zoals eerder genoemd bedrijven.
wettelijk gezien weet ik niet(colportagewet) hoe slinks ze zijn en ook ik zet mijn vraag bij het automatisch incaseren, zonder dat daar toestemming voor is gegeven.
het proefpakkeraanbiedrn, daar staat indd niks op over t hoe en waarom, dat staat allemaal in de AV
goed, zo hou je geen klant, dat blijkt wel uit de vele klachten, ook als mensen wel opgezegd hebben binnen de tijd blijven ze toesturen. hoe bedoel je klantvriendelijk!!!!!!!!! -
Dec 18, 2010 om 08:57betalingsherinneringhallo allemaal,
heel veel reacties!. De 1 berekent kosten, de ander maant alleen de 1ste keer.
hoe het ook moge zijn, het is nu duidelijk dat elk bedrijf daar zn eigen ding in heeft.
Maar de tip van marcel aangenomen(ja, ja marcel) dus gebeld en ja, hoor ,omdat er een groot deel was betaald en de uitleg plausibel was, vervalt de 7.50.
bedankt allemaal| -
Dec 17, 2010 om 10:35betalingsherinneringha,ha,ha, die marcel, volgens mij gaat t niet om jou, en er waren wel goede tips bij.
b.v. telefoontje plegen naar inter. -
Dec 17, 2010 om 09:57betalingsherinneringnee, niet ik, als je goed leest, heeft mijn dochter besteld en ik betaald, ze zou bellen naar intertoys.
nogmaals ik begrijp je argument, maar dit is de 1ste keer in mn 60 jarige-leven, dat ik dit op deze manier mee maak en dat wil wat zeggen.
en vooral over het beleid van intertoys(werk je daar????),
maar goed we zullen zien , wat t oplevert!!!!!! -
Dec 17, 2010 om 09:25betalingsherinneringnou dat staat niet op de rekening met accept, dus daarvoor moet je dan in de algemene voorwaarden duiken, wat niemand doet natuurlijk.
maar geen 1 bedrijf gaat zo te werk, als ik 3 weken op vakantie ga, en ik ben te laat met betalen b.v bij unive, krijg ik eerst een normale herinnering, die hebben die kosten tocht ook?
het gaat hier om klantvriendelijkheid, die is er niet bij intertoys, dus nooit meer.