ri
door rienp02 Feb 21, 2011 om 17:33
Voeding & gezondheid

[edit] en misleiding van Puresential:

Ik had al een vraag gesteld over deze firma en ik zie elke keer een zelfde persoon reageren zoals: je had de voorwaarden moeten inzien. Ik weet niet waar dit persoon bij hoort maar heeft totaal geen verstand van zaken.
Puur misleiding is, als je een formulier invult waar op staat vermeld: GRATIS PROEFPAKKET en verder NIETS wordt vermeld en daarna komen met: U MOET BETALEN-dit heet MISLEIDING. Als TROS PANEL had ik al deze firma gewaarschuwd over deze praktijken. De proef op de som genomen en daar kwam het geweldige pakket van 21,90 Euro.Een klein blikje met 6 pillen PLUS het groot beloofde boek (Neen is er ook een) een downloadboek !!! Nooit over gerept dat je een download boek zal krijgen. De indruk wordt namelijk gewekt dat het een echt boek is. Je betaalt voor dit proefpakket NORMAAL 21,90 Euro ?
Je krijgt voor deze waarde 6 pillen die totaal maar ook totaal bestaat uit bladeren ? Dan als klap op de vuurpijl
de verstopte leveringsvoorwaarden. Heel onduidelijk ergen onder in in kleur totaal niet leesbaar verstopt.
Weer misleiding en zie het maar gewoon als bedrog.
De firma Flinndal werkt op de zelfde manier,maar dan HEEL duidelijk wordt er vermeld: U betaalt aleen de porto en in hum brief wordt HEEL duidelijk vermeld: U heeft 3 weken de tijd om de werking te bekijken en op te zeggen, daarna betaald U voor 3 maanden x het bedrag van het bestelde product. Hier krijg hje dus geen 6 pillen maar 120 pillen voor 5,95 aan porto plus gratis bewaardoosjes. Zij beloven wat ze zeggen, maar de firma Puresential gaat alles te over. En geloof mij dat brengt uitsluitend maar KWAAD BLOED. En die ene persoon die alles en iedereen afkraakt is misschien zo'n ASO van de schilderwijk die de hele dag werkloos is ?
Jammer dan want in deze wereld mag iedreen de waarheid vertellen. Ongevraagd 44,95 van je rekening afschrijven is een slechte zaak. De goede zaak is uw advies.
Gewoon het afgeschreven bedrag terugvoorderen via uw bank ( een telefoontje is genoeg) en een formulier aanvragen om deze firma voor het leven te bannen van uw rekening. Dat heet: Blokeer de firma of persoon van Incasso"s. Heeel eenvoudig, maar stuur deze firma elke dag een email met uw protest en zo zouden deze doven oren open gaan.

2086 16 Rapporteer

stacey
door stacey - Feb 21, 2011 om 17:35
10352 Antwoorden / 12 Vragen

--4. Een bestelling herroepen
U kunt de overeenkomst binnen 7 werkdagen na ontvangst van het proefpakket zonder opgaaf van reden ontbinden. Na definitieve totstandkoming van de overeenkomst ontslaat retourzending u niet van uw betalingsverplichting--

--Actie voorwaarden Acai Slim pakket
Het gratis Acai slim proefpakket bevat een gripzakje met daarin 6 Acai Slim capsules en wij brengen hiervoor eenmalig € 2,99 verzendkosten in rekening. Ongeveer veertien dagen na ontvangst van het proefpakket ontvang u het eerste kwartaalpakket, met daarin voldoende Acai Slim capsules voor een kwartaal. Het kwartaalpakket omvat 3 gripzakjes met daarin 30 Acai Slim capsules per gripzakje . Zowel het proefpakket als het kwartaalpakket passen door de brievenbus.
U betaalt hiervoor slechts € 16.50/maand (inclusief verzendkosten per kwartaal). Alle prijzen zijn inclusief BTW. De betaling geschiedt per kwartaal via automatische incasso.
De bestelling kan geannuleerd worden tot zeven werkdagen na de datum waarop je proefpakket is ontvangen zonder opgaaf van reden. In dat geval brengen wij u geen kosten in rekening, behalve de verzendkosten van € 2,99, en mag je het proefpakket houden.
De periodieke verzending geldt tot wederopzegging vooraf waarbij je alleen rekening hoeft te houden met de opzegtermijn van veertien dagen na de datum van de begeleidende brief van uw laatste zending.--(Actie) VOORWAARDEN !

Staat er toch echt allemaal duidelijk genoeg in de voorwaarden die je zonder probleem of zonder iets te hoeven bestellen kunt lezen onderaan de pagina..........

stacey
door stacey - Feb 21, 2011 om 17:40
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Bij deze nog maar even de VOORWAARDEN, die je blijkbaar verzuimd hebt te lezen.........

Proefpakket is wel degelijk GRATIS je betaald alleen verzendkosten en dat staat duidelijk te lezen, en die persoon heeft naam, dus zeg maar Stacey en heb wel degelijk verstand van zaken..........

--Jammer dan want in deze wereld mag iedreen de waarheid vertellen--

Ja en dat doe ik dan ook, maar blijkbaar wil je de waarheid niet horen.........

Jij noemt mij een ASO ??
Je bent zelf een ASO door mensen hier valselijk te beschuldigen,
omdat je zelf te laks bent de voorwaarden te lezen ..........

mahadma
door mahadma - Feb 21, 2011 om 17:41
11569 Antwoorden / 51 Vragen

rienp02,

Een wijs man zei ooit tegen mij: lees eerst eens voorwaarden voor je wat koopt op internet.

nz
door nzhippo - Feb 21, 2011 om 17:51
27 Antwoorden / 0 Vragen

"En die ene persoon die alles en iedereen afkraakt is misschien zo'n ASO van de schilderwijk die de hele dag werkloos is ?"

Goh, dat je nog reacties krijgt van mensen die je wijzer willen maken...

ge
door geertje12 - Feb 24, 2011 om 14:56
4 Antwoorden / 0 Vragen

ook ik ben belazerd door dit bedrijf. Ook ik heb nergens gelezen dat ik ergens aan vast zit en heb ik eenmalig!!!! toestemming gegeven voor de verzendkosten. je hoeft niet bang te zijn dat het je geld kost. Ik heb mijn bank direct gebeld en zij hebben mij geadvisseerd het geld te storneren wat ik ook heb gedaan, keurig mijn ingehouden bedrag van 49.50 weer terug op mijn account. Ook hebben zij (bank) mijn mail naar een afdeling gestuurd, waar al dit soort bedrijven geoormerkt worden op klachten van klanten.

Ik had btw al helemaal nog niet de intentie het proefpakketje te proberen, laat staan een kwartaalpakket............en als ik had begrepen, al bij de aanbieder'dat hier meerdere kosten aan waren verbonden had ik het pakket al helemaal niet besteld.

Wees niet bang, zij verliezen het absuluut met alle jurisprudentie over dit soort bedrijven die misbruik maken van de situatie en altijd aan het korte eind trekken.

Ik ben normaal niet zo van de reactie's, maar vind dat men voor dit soort individuen gewaarschuwd moet worden. Ik heb ook bij de aanbieder van deze actie een klacht in gediend, maar hier nog geen reactie op vernomen.

ge
door geertje12 - Feb 24, 2011 om 15:12
4 Antwoorden / 0 Vragen

Stacey, ik denk niet dat jij de juiste "capabele" persoon bent om namens PE te reageren, maar het zegt dan wel weer genoeg van het bedrijf met haar medewerkers. je reageert veel te emotioneel ipv correct zakelijk!

Je hebt over 1 waarheid, die van jou en PE, dit houdt niet in dat dat dan per se de waarheid is (begrijp je?)

Ook reageer je steeds hetzelfde, daar maak je helaas geen indruk mee en voor eventueel nieuwe klanten, die vanzelf op deze site terecht komen is het ook geen reden om nog in zee te gaan met SE

ej
door ejcfricker@hotmail.com - Feb 24, 2011 om 15:35
1 Antwoorden / 0 Vragen

Beste mensen
Ik heb contact gehad met consuwijzer en ze vragen of alle gedupeerden zich daar willen melden over puresential want hoe meer mensen, hoe meer ze kunnen ondernemen tegen deze firma.
Volgens de consuwijzer hebben ze geen poot om op te staan omdat de algemene voorwaarden onredelijk zijn.

Veel succes allemaal en laat je a.u.b. registreren. Tel:088-0707070

ge
door geertje12 - Feb 24, 2011 om 15:39
4 Antwoorden / 0 Vragen

dat ga ik zeer zeker doen!! Bedankt voor je reactie

pino123
door pino123 - Feb 24, 2011 om 16:04
2763 Antwoorden / 14 Vragen

[quote=geertje12 schreef op donderdag 24 feb 2011, 14:56]ook ik ben belazerd door dit bedrijf. Ook ik heb nergens gelezen dat ik ergens aan vast zit en heb ik eenmalig!!!! toestemming gegeven voor de verzendkosten.

Dan heb je ook een vinkje gezet dat je akkoord gaat met de AV. En wat staat er in de AV? Als je had gelezen? Het verhaal wat Stacey neerzet.Het is dan ook erg goedkoop om zo te keer te gaan tegen iemand die gewoon neerzet wat de AV zijn! Daarnaast reageert Stacey niet namens PE. De enige die hier emotioneel reageert ben jij en dan ook nog een eens incorrect en vervelend. Daarnaast denk ik niet dat Stacey ook maar wie dan ook indruk wil maken.
Ik zou inderdaad ook lekker je je geld terughalen, niet komen zeuren dat straks er een incassobureau voor je deur staat! Het gaat ons er niet om, om een firma wel of niet in het gelijk te stellen, het gaat er om of je wel of niet in je gelijk staat! Volgens mij sta je niet in je gelijk aangezien je ergens met de AV akkoord bent gegaan en je adres en bankrekening er hebt neer gekalkt. Veel succes ermee!

herrdroetker
door herrdroetker - Feb 24, 2011 om 17:25
275 Antwoorden / 10 Vragen

Liebe Geertje12,

U schrijft: "Ook hebben zij (bank) mijn mail naar een afdeling gestuurd, waar al dit soort bedrijven geoormerkt worden op klachten van klanten."

Dat klinkt mij als muziek in de oren voor de service van een uitstekende bank voor zijn klanten.

Welke bank is dat, als ik vragen mag? Daar mag wel wat reclame voor worden gemaakt.

Als er meer banken dit gaan doen, hebben we de ineffectieve overheidconsumentenbeschermers niet meer nodig! Het gevecht met Pretium Telecom duurt inmiddels ook al langer dan de Tweede Wereldoorlog. Zodra de banken het gebruik van incasso gaan ontzeggen aan ondernemers, die na klachten van klanten en onderzoek malafide blijken te zijn, is het heel snel afgelopen met vele vormen van oplichting en misleiding.

Gesundheit!
HerrDoktorOetker

sm
door smstam2805 - Feb 28, 2011 om 14:26
6 Antwoorden / 2 Vragen

Ik heb hier op 17-2 een topic met hetzelfde probleem geplaatst. Dat topic is inmiddels gesloten. Ik neem aan vanwege de of-topic reacties en ook de respectloze manier van reageren van een aantal personen.

Er zitten een aantal 'experts' op dit en andere topics: zij reageren op zoveel mogelijk topics (op zeer onvriendelijke manieren en ze houden elkaar de hand boven het hoofd...), plaatsen zoveel mogelijk reacties omdat zij daarmee 'punten' verdienen, zij komen daardoor op een hoger level. Hun score wordt bijgehouden en zij worden beloond door de Kassa. Wat die beloning is weet ik niet, maar ik zie het als een raar soort wedstrijdje. Iedere 'topreactie' ( zie onderaan elke reactie) wordt meegenomen in de score. Zij worden hier 'experts' genoemd. Dus als je dit woord tegenkomt weet je wat het betekend in dit verband. Als je op een naam klikt van bepaalde personen die ook weer op dit topic en in mijn topic van 17-2 hebben gereageerd, krijg je dat systeem te zien.

Puresential is voor mij momenteel niet meer bereikbaar, als ik hen een mail stuur, ik heb 2 mailadressen 4 x geprobeerd, maar krijg te lezen 'Mail delivery System', komt hij niet aan bij Pure Tillers. Als je onder Google op hun privacybeleid kijkt kun je daar ook uit opmaken dat ze je pc kunnen blokkeren, ik weet niet precies hoe het heet en hoe het werkt, maar het is wel erg toevallig dat ik hen op geen enkele manier meer kan bereiken... Dus ik ga ervan uit dat ze mn pc hebben geblokkeerd. Ook een manier van zaken doen....

Het zou fijn zijn als mensen die hun producten nog niet hebben geprobeerd ook de waarschuwingen lezen, want ze hebben de prijzen al weer verhoogd. Een proefpakket kost nu 3,99 en het kwartaalpakket MAAR LIEFST 74,85!!! Terwijl soortgelijke pillen bij andere bedrijven voor 16,99 voor een pakket van 3 maanden te koop zijn....

Succes allemaal

sm
door smstam2805 - Feb 28, 2011 om 14:28
6 Antwoorden / 2 Vragen

door de Kassa moer natuurlijk zijn: door Kassa

ha
door hans van liere - Mar 9, 2011 om 18:24
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zelf ben ook de dupe van acia slim. Ik heb een GRATIS proefpakket besteld maar nooit ontvangen. Later kreeg ik een kwartaal pakket, met een rekening van 49.50. Ik heb direct een mail gestuurd dat ik hier niet van gediend ben. En er werd toch geld van mijn bank afgeschreven. Ik weet zeker dat ik nooit mijn bankrekening nummer heb opgegeven. Ik vindt dit een hele rare zaak, en heb via de bank mijn geld terug gevraagd en dit ook gekregen. Ik heb tot op heden niet betaald en ben dit ook niet van plan.

dorsepers
door dorsepers - Apr 11, 2011 om 08:37
3 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo,

wij hebben gelezen op Kassa van de Vara over de problemen die mensen hebben met Puresential.

Ook ik heb een brief ontvangen dat binnenkort een bedrag van mijn bankrekening wordt afgeschreven.

Tot nu toe is dat nog niet gebeurd en ik wil dat voorkomen !

Kun je mij de bankrekening van Puresential + de tenaamstelling van hun bankrekening geven dan laat ik die zo snel mogelijk door mijn bank blokkeren.

Alvast bedankt !

--
groetjes dorsepers
graag reactie naar dorsepers@gmail.com

dorsepers
door dorsepers - Apr 11, 2011 om 08:51
3 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=geertje12 schreef op donderdag 24 feb 2011, 14:56]ook ik ben belazerd door dit bedrijf. Ook ik heb nergens gelezen dat ik ergens aan vast zit en heb ik eenmalig!!!! toestemming gegeven voor de verzendkosten. je hoeft niet bang te zijn dat het je geld kost. Ik heb mijn bank direct gebeld en zij hebben mij geadvisseerd het geld te storneren wat ik ook heb gedaan, keurig mijn ingehouden bedrag van 49.50 weer terug op mijn account. Ook hebben zij (bank) mijn mail naar een afdeling gestuurd, waar al dit soort bedrijven geoormerkt worden op klachten van klanten.

Ik had btw al helemaal nog niet de intentie het proefpakketje te proberen, laat staan een kwartaalpakket............en als ik had begrepen, al bij de aanbieder'dat hier meerdere kosten aan waren verbonden had ik het pakket al helemaal niet besteld.

Wees niet bang, zij verliezen het absuluut met alle jurisprudentie over dit soort bedrijven die misbruik maken van de situatie en altijd aan het korte eind trekken.

Ik ben normaal niet zo van de reactie's, maar vind dat men voor dit soort individuen gewaarschuwd moet worden. Ik heb ook bij de aanbieder van deze actie een klacht in gediend, maar hier nog geen reactie op vernomen.

ne
door nelols - Apr 12, 2011 om 08:07
7 Antwoorden / 3 Vragen

hallo, heel veel klachten over PE te vinden als je googled.
Ze zijn slinks, ze weten n.l. dat de gemiddelde nederlander niet dol is op kleine lettertjes.
Ik heb diverse proefpakketten gehad en die werken anders, bv. lacey, daar van krijg je keurig een brief toegestuurd over hoe het werkt en de voorwaarden, terwijl je op dezelfde manier besteld ook daar vink je de AV aan. Flindall belt je. enz.
Ik had wel de voorwaarden gelezen(7 dagen is errug weinig bedenktijd) maar gewoon vergeten.

Dus kreeg ik vervolgpakket, linea recta retour, staat op de bijgevoegde brief na heel lang zoeken , een mail en een POBox in wijk bij duurstede'

kreeg maandag antwoord terug, ze zouden de zendingen stoppen, maar deze zending kon niet retour(vanwege kwaliteitsverlies)?????

s maandags was 59,95 afgeschreven en mijn pakket retour, dus 59,95 betaald voor gebakkenlucht.

Let op ze hanteren 2 banknummers, je proefpakket wordt met een ander banknummer afgeschreven, dan je vervolgpakket.
beiden inmiddels geblokkerd en bedrag gestourneerd.

moet stacey wel gelijk geven dat we al te makkelijk daa instappen zonder goed te lezen, maar dit bedrijf zit opt randje, jekunt t ook doen zoals eerder genoemd bedrijven.

wettelijk gezien weet ik niet(colportagewet) hoe slinks ze zijn en ook ik zet mijn vraag bij het automatisch incaseren, zonder dat daar toestemming voor is gegeven.

het proefpakkeraanbiedrn, daar staat indd niks op over t hoe en waarom, dat staat allemaal in de AV

goed, zo hou je geen klant, dat blijkt wel uit de vele klachten, ook als mensen wel opgezegd hebben binnen de tijd blijven ze toesturen. hoe bedoel je klantvriendelijk!!!!!!!!!