Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

herrdroetker
herrdroetker - 24-02-2011 17:25:54
Voeding & Gezondheid

[edit] en misleiding van puresential:

Liebe geertje12,

u schrijft: "ook hebben zij (bank) mijn mail naar een afdeling gestuurd, waar al dit soort bedrijven geoormerkt worden op klachten van klanten."

dat klinkt mij als muziek in de oren voor de service van een uitstekende bank voor zijn klanten.

welke bank is dat, als ik vragen mag? daar mag wel wat reclame voor worden gemaakt.

als er meer banken dit gaan doen, hebben we de ineffectieve overheidconsumentenbeschermers niet meer nodig! het gevecht met pretium telecom duurt inmiddels ook al langer dan de tweede wereldoorlog. zodra de banken het gebruik van incasso gaan ontzeggen aan ondernemers, die na klachten van klanten en onderzoek malafide blijken te zijn, is het heel snel afgelopen met vele vormen van oplichting en misleiding.

gesundheit!
herrdoktoroetker