Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ne
nelols - 12-04-2011 08:07:35
Voeding & Gezondheid

[edit] en misleiding van puresential:

Hallo, heel veel klachten over pe te vinden als je googled.
ze zijn slinks, ze weten n.l. dat de gemiddelde nederlander niet dol is op kleine lettertjes.
ik heb diverse proefpakketten gehad en die werken anders, bv. lacey, daar van krijg je keurig een brief toegestuurd over hoe het werkt en de voorwaarden, terwijl je op dezelfde manier besteld ook daar vink je de av aan. flindall belt je. enz.
ik had wel de voorwaarden gelezen(7 dagen is errug weinig bedenktijd) maar gewoon vergeten.

dus kreeg ik vervolgpakket, linea recta retour, staat op de bijgevoegde brief na heel lang zoeken , een mail en een pobox in wijk bij duurstede'

kreeg maandag antwoord terug, ze zouden de zendingen stoppen, maar deze zending kon niet retour(vanwege kwaliteitsverlies)?????

s maandags was 59,95 afgeschreven en mijn pakket retour, dus 59,95 betaald voor gebakkenlucht.

let op ze hanteren 2 banknummers, je proefpakket wordt met een ander banknummer afgeschreven, dan je vervolgpakket.
beiden inmiddels geblokkerd en bedrag gestourneerd.

moet stacey wel gelijk geven dat we al te makkelijk daa instappen zonder goed te lezen, maar dit bedrijf zit opt randje, jekunt t ook doen zoals eerder genoemd bedrijven.

wettelijk gezien weet ik niet(colportagewet) hoe slinks ze zijn en ook ik zet mijn vraag bij het automatisch incaseren, zonder dat daar toestemming voor is gegeven.

het proefpakkeraanbiedrn, daar staat indd niks op over t hoe en waarom, dat staat allemaal in de av

goed, zo hou je geen klant, dat blijkt wel uit de vele klachten, ook als mensen wel opgezegd hebben binnen de tijd blijven ze toesturen. hoe bedoel je klantvriendelijk!!!!!!!!!