Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: p750mmx
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Sep 29, 2017 om 13:09Windows 10 installeren over Windows 7 ultTer info, Windows 10 kan op dit moment nog steeds gratis worden geïnstalleerd en geactiveerd. Aanschaf van een aparte licentie is niet noodzakelijk mits de geïnstalleerde Windows 7 legaal is. De gratis upgrade werkte vorige week nog tijdens het bijwerken van een Windows 7 systeem. Activatie gaat automatisch indien er een internet-verbinding actief is. Installatie media aanmaken middels de besproken tool en installatie starten vanuit het bureaublad van Windows 7, daarna kiezen om alles te behouden.
-
Dec 7, 2016 om 13:01Kun je series op Netflix opnemen?Ja dat is mogelijk, met de betaalde versie van Playon. Dat is op dit moment nog een legale toepassing voor het opnemen van streams voor persoonlijk gebruik, (geen screen recorder dus wat velen beweren omdat men het programma niet kent). Ik gebruik het al jaren. Wilt u weten wat er mogelijk is dan bezoek de website van het programma.
-
Mar 14, 2016 om 12:18Kan je vriend(in) onderhuurder zijn, ook als je samen een kind krijgt?U krijgt enkel samen een kind indien u het kind ook erkent. Zolang laatste niet is gebeurd blijft de situatie eigenlijk zoals deze nu is en heeft u wettelijk gezien geen connectie met het kind.
-
Sep 11, 2015 om 13:46windows 10Indien u het upgrade signaal niet af wenst te wachten dan kunt u de installatie simpel afdwingen met onderstaande Microsoft tool. Ik heb via deze wijze meerdere systemen direct bijgewerkt naar Windows 10, zonder dat er een upgrade-afspraak was gemaakt (via het icoontje in de werkbalk). Direct na het starten van de Media Creation Tool gaat de upgrade van start, de installatie zelf (afhankelijk van de hardware-omstandigheden), kan enige tijd in beslag nemen.
U kunt deze tool ook gebruiken om een installatie-medium voor een ander Windows (7/8/8.1) apparaat aan te maken. U dient daarbij dan wel even na te gaan wat voor Windows versie er daar dan aanwezig is zodat u de juiste upgrade versie van Windows 10 selecteert.
Windows Media Creation Tool -
Dec 31, 2014 om 11:04Nieuwe distributieriem geknaptIk ben bang dat ron530 gelijk heeft, het laten sleutelen door een ander bedrijf dan diegene die het onderhoud heeft uitgevoerd zet TS in een heel zwakke onderhandelingspositie. Het onderzoek is blijkbaar nogal uitgebreid uitgevoerd omdat nu al bekend is dat de schade al minimaal €2500,- bedraagt. Is dit een aanname van de garage waar de auto is onderzocht of ligt de motor al uit elkaar zodat de daadwerkelijke schade al is vastgesteld?
-
Jul 10, 2012 om 14:42vgz@stacey, jou reactie heeft me duidelijk gemaakt dat het geen zin heeft om hier een apart topic van te maken of nog nieuwe informatie aan dit topic toe te voegen. Je moet niet willen reageren enkel om een reactie te plaatsen omdat deze aan je totaal aantal reacties wordt toegevoegd. Je moet reageren om zinnige inhoud aan een topic toe te voegen en daar ben je voor nu niet echt in geslaagd.
Jij onderschat hoe goed een webcare team kan werken (niet specifiek VGZ, er zijn er 10-tallen), die kijken normaal gesproken echt wel verder dan hun neus lang is en natuurlijk heb ik in mijn mail naar webcare toe duidelijk gemaakt waarom het gaat. Dat ik daarbij link naar een topic plaats is extra info maar daar hoeft men verder niets mee te doen als men niet wil.
Ik heb in dit topic enkel duidelijk willen maken dat er niet snel gereageerd werd op mijn mail naar webcare@vgz.nl, dit is algemene info, meer niet.
Mogelijk heeft topic starter hetzelfde ervaren, of andere lezers, maar mogelijk ook niet en maak ik het alleen maar mee. Hier laat ik het bij. -
Jul 10, 2012 om 13:51vgz@carola.83, jij begrijpt toch zeker ook wel dat zo'n webcare team voor iedereen bedoelt is en niet specifiek voor één persoon? Of denk je dat ze wachten op die ene reactie van topicstarter en de rest van Nederland dan maar negeren? Denk je dat serieus?
-
Jul 10, 2012 om 13:37vgzVandaag een eerste reactie ontvangen van webcare@unive.nl (nee, niet van vgz.nl) en dat mijn "klacht" in behandeling is genomen door de afdeling Klachten management. De vragen die ik heb gesteld hadden voor mij niet via de klachtenafdeling hoeven gaan, maar als dat mogelijk niet anders zal kunnen, prima dan. Ook op een algemene Tweet is nu gereageerd dus er is iemand wakker geworden aan de andere kant ;)
Mijn excuses aan topic-starter lewi0651 voor het "gebruiken" van dit topic en als deze liever heeft dat ik een nieuw topic opstart dan geef dit maar even aan. Indien gewenst blijf ik mijn bevindingen delen. -
Jul 9, 2012 om 16:42vgzIk heb in mijn eerste mail al een link naar dit topic opgenomen, duidelijker kan ik het niet maken. Ik vind het eigenlijk te gek voor woorden dat ik zoveel moeite moet ondernemen om een factuur per post te krijgen. Een andere wijze is er niet als ex VGZ klant, online inloggen kan namelijk niet meer maar toezeggingen vai de telefoon worden niet nagekomen en echt vriendelijk word je ook niet te woord gestaan als ze even geen antwoord op je vraag hebben.
Inloggen ex-VGZ klanten tijdelijk niet mogelijk
Bent u sinds 1 januari 2012 geen klant meer van VGZ, maar wilt u toch inloggen in Mijn VGZ? Dit is helaas op het moment niet mogelijk. Wilt u toch uw documenten zien? Dan kunt u contact met ons opnemen. Wij sturen u dan de documenten per post. -
Jul 9, 2012 om 16:30vgzVandaag nogmaals een mail verzonden naar het webcare team van VGZ omdat ik nog steeds geen reactie heb ontvangen, niet van het webcare-team en niet per post. Op een eerder geplaatst Twitter bericht wordt ook niet gereageerd. Bestaat dit team eigenlijk nog wel of hoe serieus moeten we berichten nemen onder het mom van "stuur even een reactie naar webcare@vgz.nl"?