ID
door IDMB Dec 5, 2016 om 21:11
Elektronica & tv

Kun je series op Netflix opnemen?

Kun je series die je via Netflix bekijkt opnemen? Zo ja, hoe?

17635 10 Rapporteer

costnix
door costnix - Dec 5, 2016 om 21:35
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Met een videocamera voor uw televisie.

ID
door IDMB Dec 5, 2016 om 21:56
18 Antwoorden / 4 Vragen

Bedankt voor uw reactie.

Gerry1969
door Gerry1969 - Dec 5, 2016 om 21:37
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Nee dit kan niet. Netdlix is zo goedkoop omdat u alleen kunt en mag streamen.
Alleen de manier van @costnix is uit te voeren.
Maar waarom wilt u op nemen? Je kan de film of serie toch opnieuw bekijken, dit zonder extra kosten.

ID
door IDMB Dec 5, 2016 om 21:59
18 Antwoorden / 4 Vragen

De tv-serie Gilmore Girls bestaat uit 7 seizoenen en die heb ik op DVD. Op Netflix is een nieuw seizoen verschenen en die wil ik ook graag op DVD. Verder kijk ik geen films en series en daarom heb ik Netflix verder niet nodig. Ik begreep dat Netflix sommige series t.z.t. verwijdert en ik wil er graag altijd over kunnen beschikken.

Gerry1969
door Gerry1969 Dec 5, 2016 om 22:45
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Dank voor de heldere uitleg. Dat haalt een hoop vragen weg.

tijger1
door tijger1 - Dec 5, 2016 om 21:45
42060 Antwoorden / 21 Vragen
pi
door pieterwolters Dec 5, 2016 om 21:48
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Maar dat is niet het opnemen wat TS bedoelt. Je kunt het alleen maar bekijken als Netflixklant en zolang het is toegestaan door Netflix (en ook (nog) niet beschikbaar voor alle content).

tijger1
door tijger1 Dec 5, 2016 om 21:54
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik weet niet precies wat de Ts bedoelt. U blijkbaar wel.

ID
door IDMB Dec 5, 2016 om 22:00
18 Antwoorden / 4 Vragen

Bedankt voor het meedenken. Ik heb de 7-delige tv-serie Gilmore Girls op DVD. Serie 8 is alleen te bekijken op Netflix. En die wil ik graag ook op DVD (of mijn harde schijf). Zodat ik die later altijd nog kan bekijken. Ook als Netflix niet meer bestaat of de serie verwijdert.

diumenge
door diumenge - Dec 5, 2016 om 22:00
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Behalve het offline beschikbaar maken van bepaalde content is het voor normale gebruiker niet mogelijk om series van Netflix op te nemen. Uiteraard is alles mogelijk, maar iemand die hier deze vraag stelt gaat dat niet lukken.

Cookies
door Cookies - Dec 5, 2016 om 23:31
13336 Antwoorden / 36 Vragen
ID
door IDMB Dec 6, 2016 om 09:34
18 Antwoorden / 4 Vragen

Dank je wel, Carola.

p7
door p750mmx - Dec 7, 2016 om 13:01
14 Antwoorden / 0 Vragen

Ja dat is mogelijk, met de betaalde versie van Playon. Dat is op dit moment nog een legale toepassing voor het opnemen van streams voor persoonlijk gebruik,  (geen screen recorder dus wat velen beweren omdat men het programma niet kent). Ik gebruik het al jaren. Wilt u weten wat er mogelijk is dan bezoek de website van het programma.

ID
door IDMB Dec 11, 2016 om 17:43
18 Antwoorden / 4 Vragen

Ga ik doen, bedankt!

akkerdistel
door akkerdistel - Dec 7, 2016 om 13:10
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Je kunt het gewoon beter linea recta van dat vuige internet trekken (hé Tim K. nog een kater van die rechtszaak j.l.?), net zo makkelijk (lees; veel gemakkelijker) + betere kwaliteit c.q. het formaat dat je zoekt.

"Netflix het antwoord van de filmindustrie op het timkuiken" *proest*.

endemion
door endemion - Dec 8, 2016 om 15:35
237 Antwoorden / 3 Vragen

Om dat voor elkaar te krijgen kom je in het "illegale" circuit. Zat mensen die zaken van oa netflix "opnemen" (bij streaming gaat het gewoon om permanent downloaden) en vervolgens via torrents oid delen met andere. Maar om de medemens over dit soort zaken in te lichten daar wordt natuurlijk door zo'n kanalen als kassa moeilijk over gedaan. Nederland een vrij land ik dacht het niet. Dus ik kan er niet meer over zeggen hier, wellicht dat zelfs dit bericht weer eens zonder pardon wordt verwijderd. Wat trouwens nogal hypocriet is aangezien ze aan de ene kant "intelectueel eigendom" wordt verdedigt maar aan de andere kant tasten ze wel zomaar even mijn "intellectueel eigendom" aan door zonder toestemming berichten in het publieke domein te gaan lopen aanpassen verwijderen.