Antwoorden gegeven door: pawana
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Sep 22, 2017 om 12:49Ik wil achterhalen welk bedrijf achter 088nummers zit. Hoe?
088-nummers bestaan wel. Hier de info:
Wat is een 088-nummer?
Volgen
Een 088-nummer is een telefoonnummer dat niet geografisch gebonden is, dat wil zeggen, het is niet gebonden aan een bepaalde stad of regio.
Bellen naar een 088-nummer kost hetzelfde als bellen naar een gewoon vast telefoonnummer. De precieze belkosten per minuut hangen dus af van het belabonnement van de beller. Bellen naar 088-nummers is bij de meeste providers inbegrepen bij het standaard abonnement.088-nummers worden uitgegeven in reeksen van 100, 1000 of 10.000. Op deze manier kunnen bedrijven een uniforme nummerreeks registreren en alle filialen, afdelingen en medewerkers een persoonlijk nummer geven.
De ANWB heeft bijvoorbeeld een 088-nummer voor de "ANWB Ledenreizen. Zie hieronder:
Neem contact met ons op
Hulp nodig? Vul het contactformulier in of bel ons:
T. 088-2690269
Ma t/m vrij: 09:00 - 17:00 uur
Zat: 10:00 - 16:00 uur
-
Nov 4, 2016 om 15:52Reclamefolders,ondanks ja/nee stickerAls je de afzender weet, moet je de folders in een ONGEFRANKEERDE envelop terug sturen!
-
Sep 22, 2011 om 13:52zorgkostenWe moeten gewoon allemaal een bepaald bedrag gaan storten in een grote pot, waar dan gezondheidszorg, onderwijs, openbaar vervoer (misschien nog wat andere zaken) uit betaald worden. Ook al ben je zelf nooit ziek (dat kan je altijd worden), gezonde medemensen maken een gezonde maatschappij. Dat is dan voor de rest dus allemaal "gratis". Niets privatiseren. Dat trekt geldwolven aan. Die halen dat maar ergens anders bij mensen die geld hebben en dat willen besteden. Winst maken in deze sectoren is dus uit den boze. Wel extra zien te reserveren voor verhogingen, verbeteringen, innovaties. En dat kan allemaal heel ruim zijn in deze basisvoorzieningen. Wat daarbuiten valt, is voor eigen verantwoording. Niet alleen de nadelen, maar ook de voordelen. Dat wordt dan een kwestie van of extra verzekeren of gewoon zelf betalen. "Ouderdom komt met gebreken": jammer, maar helaas. Maar er moet niet voor elk oplopend kwaaltje (wat moeilijker gaan lopen bijvoorbeeld) meteen een batterij elektrische wagens, rollators GRATIS beschikbaar worden gesteld. Mensen gaan dan juist niet meer bewegen, zitten te veel, worden alsmaar dikker, ongezonder enz.
-
May 23, 2011 om 10:47www.asrcompensatie.nlIk stelde geen inhoudelijke vragen. Ik werd opgebeld door ASR: ze hadden mijn brief ontvangen (excusses voor de late reactie van hun kant), schriftelijke geven ze geen reactie op die brief, maar ik kan nadere info geven in dit telefoongesprek. Ik zei dat ik geen nadere info heb en alleen maar antwoord wil hebben op mijn vragen in de brief. Dat kon dan door een e-mail te sturen waarin ik zou moeten vragen om de antwoorden op mijn vragen!!!!
-
May 22, 2011 om 20:42www.asrcompensatie.nlNee, van "in de war zijn" geloof ik niet. Gezien de problemen rond hun woekerpolis zijn ze voorzichtig (om het zacht uit te drukken) geworden, maar ik ben wel KLANT! Zij hadden wel mijn brief (d.d. 2 mei) ontvangen. Nu excusses voor de late beantwoording. Zij benaderen mij met de vraag of ik nog nadere informatie wilde hebben, want "wij geven geen schriftelijke reactie"!!! Ik had geen "nadere informatie", want ik wilde antwoord (schriftelijk) op mijn ingediende brief. Nou, dan kon ik dus via "Mail mij" op de site www.asrcompensatie.nl (wat dus klaarblijkelijk een verkeerde site is, moet compensatie.asr.nl zijn) nadere informatie krijgen. Ik zei: Nee, ik wil geen NADERE INFORMATIE, maar dan wel in elk geval via een e-mail de antwoorden op mijn in mijn brief gestelde vragen. Alleen begrijp ik dan niet het verschil tussen een schriftelijke reactie op mijn brief of dezelfde reactie via een e-mail, tenzij dat bijvoorbeeld een juridisch verschil zou uitmaken. Ik zei dus, dat ik een mail zou sturen met mijn eerder gezonden brief als bijlage met het verzoek om antwoord te geven op die vragen. Geen reactie hierop, maar wel een "prettige dag verder" (en dus een "insgelijks"!)
-
May 22, 2011 om 20:23www.asrcompensatie.nlBedankt voor de reactie. De telefoniste zei mij www.asrcompensatie.nl (ook na mijn herhaling bevestigde zij mij dat) en ik moest daarna klikken op "mail mij" om door mij nader gewenste informatie te geven. Ik zei dat ik mijn ingezonden brief als bijlage zou sturen en dus via de mail dan maar antwoord wilde krijgen op mijn eerder verstuurde brief. Ik begrijp dus, dat het moet zijn www.compensatie.asr.nl Maar dan nog zie ik niet een button (of zoiets) met "mail mij", wel een mogelijkheid om een mail te versturen. Dat zal ik dus maar doen.
-
Oct 28, 2010 om 17:39Aangepast vervoer[quote=getty schreef op donderdag 28 okt 2010, 17:20]Volgens mij is het geen duur nummer. Het is volgens mij tegen lokaal tarief. Wel is het zo dat als u met een mobiele telefoon belt, de kosten daarvan er nog eens bij komen. Probeer dus eens te bellen met een vaste lijn.
Dit heb ik van de website Cosbo (belang ouderenbeleid amsterdam) gehaald:
Boekingen en inlichtingen voor pashouders die reizen met Connexxion:
telefoonnummer 0900 - 8686 (lokaal tarief); zeven dagen per week tussen 6.00 uur en 24.00 uur.
De afd. Klantenservice bij Connexxion bevindt zich eveneens op telefoonnummer 0900 - 8686
Die persoon heeft geen vaste telefoon en door de lange wachttijd bij het 0900-nummer kan ze direct zien dat haar beltegoed steeds minimaal € 4 minder is. Het bovengenoemde nummer is bekend. -
Oct 27, 2010 om 14:36Aangepast vervoerDe persoon die het hier betreft (65+ en gehandicapt) - en ik denk dat er meer personen in deze categorie zitten)- heeft geen internet en kan geen (mobiel)abonnement krijgen en moet dus met een telefoonkaart (vaak duurder) zo'n busje bestellen! Overigens bedankt voor de tip. Die persoon is destijds door Stasdvervoer doorverwezen naar Connexxtion, omdat Stadsvervoer die service niet kon leveren. (In het algemeen gaat het om het moeten bellen via een 0900 nummer ook bijvoorbeeld met het ziekenfonds dat in verhouding tot een inkomen veel te duur is. Wat draagt het bellen via een 0900 nummer bij??)