pa
door pawana May 22, 2011 om 20:06
Geldzaken & recht

Www.asrcompensatie.nl

In het kader van de woekerpolisaffaire geeft ASR geen schriftelijke informatie op mijn ingezonden brief met vragen. Ik kan via de website www.compensatie.nl wel via mijn e-mail antwoord krijgen (is toch ook "schriftelijk antwoorden???). Deze site is echter NIET bereikbaar ("De server op www.asrcompensatie.nl doet er te lang over om te antwoorden", wordt aangegeven en dat inmiddels al 3 dagen). Is dit normaal of een bepaalde strategie? Wie heeft ook dergelijke ervaringen met deze site?

1170 7 Rapporteer

stacey
door stacey - May 22, 2011 om 20:11
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Kun je de site zelf niet openen of kun je niet inloggen ofzo ?

Ik kan in elk geval zonder probleem op de pagina zelf komen,
dus gaat dan wellicht iets fout bij jou (instellingen)......klik

stacey
door stacey - May 22, 2011 om 20:18
10352 Antwoorden / 12 Vragen

De 1e door jou aangegeven pagina --website www.compensatie.nl --staat als domein te koop ? Link, zit je niet verkeerde adres in te typen ?

Deze site - www.asrcompensatie.nl - doet het prima.

pa
door pawana - May 22, 2011 om 20:23
8 Antwoorden / 5 Vragen

Bedankt voor de reactie. De telefoniste zei mij www.asrcompensatie.nl (ook na mijn herhaling bevestigde zij mij dat) en ik moest daarna klikken op "mail mij" om door mij nader gewenste informatie te geven. Ik zei dat ik mijn ingezonden brief als bijlage zou sturen en dus via de mail dan maar antwoord wilde krijgen op mijn eerder verstuurde brief. Ik begrijp dus, dat het moet zijn www.compensatie.asr.nl Maar dan nog zie ik niet een button (of zoiets) met "mail mij", wel een mogelijkheid om een mail te versturen. Dat zal ik dus maar doen.

stacey
door stacey - May 22, 2011 om 20:30
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Denk dat ze in de war was en bedoelde dat je hun kon mailen en dan antwoord zou krijgen (wellicht bellen ze dan ipv terug te mailen als ze niets schriftelijk willen doen ? )
Maar ik zie ook zo gauw geen knop om gemaild te worden, wel om gebeld te worden

pa
door pawana - May 22, 2011 om 20:42
8 Antwoorden / 5 Vragen

Nee, van "in de war zijn" geloof ik niet. Gezien de problemen rond hun woekerpolis zijn ze voorzichtig (om het zacht uit te drukken) geworden, maar ik ben wel KLANT! Zij hadden wel mijn brief (d.d. 2 mei) ontvangen. Nu excusses voor de late beantwoording. Zij benaderen mij met de vraag of ik nog nadere informatie wilde hebben, want "wij geven geen schriftelijke reactie"!!! Ik had geen "nadere informatie", want ik wilde antwoord (schriftelijk) op mijn ingediende brief. Nou, dan kon ik dus via "Mail mij" op de site www.asrcompensatie.nl (wat dus klaarblijkelijk een verkeerde site is, moet compensatie.asr.nl zijn) nadere informatie krijgen. Ik zei: Nee, ik wil geen NADERE INFORMATIE, maar dan wel in elk geval via een e-mail de antwoorden op mijn in mijn brief gestelde vragen. Alleen begrijp ik dan niet het verschil tussen een schriftelijke reactie op mijn brief of dezelfde reactie via een e-mail, tenzij dat bijvoorbeeld een juridisch verschil zou uitmaken. Ik zei dus, dat ik een mail zou sturen met mijn eerder gezonden brief als bijlage met het verzoek om antwoord te geven op die vragen. Geen reactie hierop, maar wel een "prettige dag verder" (en dus een "insgelijks"!)

co
door courier - May 23, 2011 om 10:38
226 Antwoorden / 2 Vragen

Die juffrouwtjes aan de telefoon kunnen van een scherm niets meer dan standaardantwoorden voorlezen op simpele vragen, kortom dat zijn dus niet de -inhoudelijke- vragen die de klanten stellen.

pa
door pawana - May 23, 2011 om 10:47
8 Antwoorden / 5 Vragen

Ik stelde geen inhoudelijke vragen. Ik werd opgebeld door ASR: ze hadden mijn brief ontvangen (excusses voor de late reactie van hun kant), schriftelijke geven ze geen reactie op die brief, maar ik kan nadere info geven in dit telefoongesprek. Ik zei dat ik geen nadere info heb en alleen maar antwoord wil hebben op mijn vragen in de brief. Dat kon dan door een e-mail te sturen waarin ik zou moeten vragen om de antwoorden op mijn vragen!!!!