Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: roberthend
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Aug 29, 2018 om 16:29Is " Wish " een betrouwbare website??Ik koop regelmatig bij Wish, is goedkoop en heel soms is het snel in huis. Ik kocht een uitgebreide krabpaal voor de poezen voor € 65.00 die in de winkel € 150.00 kost en die was in 1 week in huis. Maar ik kocht ook een vergroot bril die instelbaar was en die werkte NIET maar die koste ook maar € 2.00 en voor die prijs had ik geen zin om te klagen. Ook kocht ik een horloge met datum voor € 6.00 incl. verzendkosten, daar heb ik 3 weken op moeten wachten maar ik kon achteraf betalen. Het is een kermisklokje (hoogglans) marr het loopt best en de datum is lekker groot. Ook opzet zonnebrillen van €0.00 tot € 2.00 die bij de opticien € 25.00 kosten zijn best maar wel weken wachten en zelf op maat maken. Omdat je achteraf kan betalen is er geen risico!!!
-
Sep 15, 2017 om 12:32Nieuwe drogerHeel jammer dat Cool Blue U zo in de steek laat! Over het algemeen is de service OK maar ik heb ook een paar klachten over CoolBlue.
We kopen een vaatwasser en de mannen die hem brachten zijn een half uur bezig geweest met instaleren, zonder extra kosten GEWELDG!!! Daarom nog meer zaken aangeschaft. We willen een nieuwe printer omdat de oude niet werkt met windows 10. Ik gebeld naar CB met de vraag "is deze printer geschikt voor windows 10" Ja is geschikt, NIET DUS. Na heel veel instellingen veranderd te hebben (samen met CB) wert hij maar NIET alles werkt. We kopen een Samsung smart TV Ik gebeld met CB "kan ik het geluid instellen voor spraak" Ja kunt U instellen, NIET DUS!!! weer gebeld en goed geholpen om het geluid zo in te stellen dat ik spraak een beetje kan verstaan. Op advies van een verkoper een soundbar aangeschaft dan kan ik WEL spraak instellen. NIET DUS. weer gebed en goed gehopen door de helpdesk, maar GEEN spraak!!! Ik moet de subwofer even uit het stopcontact halen en later de tv weer aan, SOUNDBAR WERKT NIET MEER. Na 3 telefoongesprekken waarin ik keurig te woord werd gestaan kreeg ik te horen "belt U maar met Samsung" Heb ik gedaan en kreeg daar het advies "breng hem terug naar CB." Omdat ik GEEN doos meer had heb ik hem zelf naar Rotterdam gebracht!! Na verstreken reparatietermijn krijg ik een telefoontje "DE soundbar moet terug naar Samsung" Na 3 weken kreeg ik hem thuisgestuurd en de aansluiting lukte in een keer, MAAR het was een ander apparaat!!!
Over al deze ongein heb ik 3x gemaild ongeveer zo als deze mail, MAAR NOOIT IETS VERNOMEN VAN COOL BLUE. Ik heb nu geen zin meer om weer aan de telefoon te gaan hangen bijna alles werkt nu dus ben ik al blij, Maar over CB heb ik mijn grote twijfels!!!! -
Sep 2, 2015 om 19:44Cookies verwijderen.
edrick3 Ik heb de ccleaner gebruikt en was al mijn contactpersonen, e-mail adressen en div instellingen en abb's in windows 10 kwijt.
Wees erg voorzichtig met dit programma !!! -
Jul 4, 2014 om 19:15Diefstal goederen uit autoIk vind het godgeklaagd dat iedereen de taxichauffeur afvalt. De man is op zijn werkplek moet je daar ook al alles verstoppen? Die verdomde criminelen moeten van andermans spullen afblijven, al laat hij de deur open!!! Als je iets in de auto laat liggen moet het maar gestolen worden, ik vind dit een HEEL rare benadering. Ook zo'n verzekering daar heb ik geen worden voor. De man is op zijn werkplek.
Rob van Duijn. -
May 22, 2013 om 17:14Tom Tom NavigatieIk vind dat TOM TOM aansprakelijk is en ik vind dat er teveel fouten in het systeem zitten of je moet steeds nieuwe kaarten kopen. Dat is me VEEL te duur !!!
-
May 13, 2011 om 21:47AansprakelijkheidHet zou ondoenlijk zijn voor een direktie om aansprakelijkheid voor bagage enz. te aanvaarden voor zoekgeraakte en/of gesolen spullen. Ik werk bij een attractiepark en als je meemaakt hoe mensen met hun spullen omgaan, dat is niet mooi meer en dan ook nog verwachten dat er mensen zijn die daar op moeten letten is gewoon ONMOGELIJK. Ik maak mee dat er ieman een kapot fototoestel afgeeft "wilt u er even op letten?" en later beweerd dat ik het kapotgemaakt beb, (verzin het maar) Een fam. in het park die, niet te geloven met 10 tassen in een attractie willen, kan dat niet dan moet jij er maar op letten en later beweren dat ik er 2 gestlen heb!. NEE wij passen NIET op tassen en nemen er NOOIT verantwoordelijkheid voor en verwijzen de mensen naar de boordjes "de direktie is niet aansprakelijk" en naar de kluisjes 0.50. Bij een bezoekers aantal van 1.5 miljoen per jaar is het ook gewoon niet mogelijk. Neem gewoon niets waardevols mee.