Antwoorden gegeven door: ton schaaf
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Dec 17, 2018 om 12:36Verwijderen beeldstrepen in Paint 3D?
@Edrick3 en anderen die reageerden.
Ik heb Revo Uninstaller vanmorgen geïnstalleerd. Probleem: Paint 3D is een programma binnen Windows 10 en komt niet apart voor in de lijst met programma’s die Revo Uninstaller toont. Althans, ik kan het programma niet vinden.
PS Uiteraard was de datum april 2010 een tikfout, Werd veroorzaakt, doordat Kassa toevallig, zal je altijd zien, die dag een storing had en ik de vraag wel drie keer heb moeten invoeren.
Met vriendelijk groet,
Ton Schaaf.
-
Dec 16, 2015 om 09:18Onbekende fout, Windows Live Mail
@ Allen,
De internetverbinding verbreken hielp niet, maar het verslepen naar de map verwijderde items (suggestie GSM) werkt wel!
Het blijft een vreemde storing, want ook vandaag weer een bericht dat niet te openen is, terwijl een bericht van dezelfde afzender weer wel te openen is.
Allen bedankt voor het meedenken.
Met vr. groet, Ton schaaf.
-
Oct 14, 2015 om 15:25Installatie Norton 360Vanmiddag 14-10-15 blijken de “problemen” met de verlenging van het Norton 360 abonnement bij beide buren automatisch te zijn opgelost. Beide computers zijn tot eind oktober 2016 weer beschermd. Kennelijk gaat er enige tijd overheen, voordat de updates door Symantec worden toegepast op de andere PC’s.
Ik heb hier weer van geleerd, dat geduld soms een schone zaak is/kan zijn.
Iedereen bedankt voor het meedenken.
Met vriendelijke groet,
Ton Schaaf. -
Oct 13, 2015 om 14:16Installatie Norton 360Allereerst allen bedankt voor de snelle reacties.
De installatie vanaf CD van Norton 360 op drie verschillende computers met verschillende providers en verschillende IP-adressen leverde al jaren geen problemen op. Ik heb ook nooit de indruk gekregen dat dit niet zou mogen als die computers zich op verschillende locaties bevinden.
Dit jaar besloot ik het programma voor de drie computers d.m.v. de optie verlengen eerst te installeren op mijn PC en daarna op die van de buren. Op mijn computer is de installatie geslaagd (Mijn PC is voor ruim een jaar weer beschermd). Tot nu toe meldde één buurman dat zijn computer vanmorgen nog aangaf, dat het abonnement op zijn PC over 9 dagen afloopt.
Wellicht werkt vindt de verlenging van het abonnement door Symantec in de loop van de dag(en) op de andere twee computers plaats. Ik houd u allen op de hoogte. -
Sep 21, 2015 om 19:52App Rain Alarm niet geïnstalleerd@ edrick3 en diumenge,
Ik heb zojuist de app Rain Alarm met succes geïnstalleerd op mijn desktop.
Bedankt voor het meedenken en het bieden van de oplossing van het probleem(pje).
Met vriendelijke groet,
Ton Schaaf. -
Aug 8, 2015 om 21:05HP-laptop, update problemen, Windows 8.1@ edrick3, akkerdistel en carola83,
Automatische updates uitgeschakeld en daarna geprobeerd in groepjes van vijf de updates te installeren. In totaal 27 belangrijke updates en nog eens 10 optionele updates. Na vele starts en herstarts en vergeefse herinstallatiepogingen door Windows zelf (in totaal gedurende bijna drie uur) bleven er nog drie niet te installeren updates over.
Mislukte belangrijke updates KB3029606 en KB 3060793. Mislukte optionele update: KB 3061493.
Het installeren is dus voor het grootste deel gelukt en ik bedank jullie alle drie voor het meedenken en het zoeken naar een oplossing.
Prettig weekend,
Ton Schaaf. -
Jul 9, 2015 om 13:28speel.quizparade, 3190, abonnement?@ hopetobehelping en @ edrick3
Probleem vermoedelijk verholpen. Gisterenavond laat, na verzending van STOP aan het betreffende nummer een e-mail ontvangen met de volgende mededeling:
Van:1555. Binnen 2 uur is je mobiele nummer alleen geblokkeerd voor betaalde abonnements sms-diensten.
Nu maar afwachten of een en ander ook echt is/wordt uitgevoerd.
Beiden bedankt voor de hulp en het meedenken.
Ton Schaaf. -
Jul 8, 2015 om 21:08speel.quizparade, 3190, abonnement?Het nummer is natuurlijk 3190.
-
Jan 18, 2015 om 20:28e-mailadres@ diumenge
Dat is echt heel erg snel! Ik denk dat het de oplossing is. Ga het morgen meteen proberen na overleg met de andere redactieleden.
Bedankt.
Ton schaaf. -
Oct 12, 2014 om 23:07ThuisnetwerkThuisnetwerk verwijderd. Reset van modem/router.
Thuisnetwerk opnieuw geïnstalleerd.
Alles weer normaal. Is er toch meer tussen hemel en aarde? Volgens mij niet, maar je weet maar nooit! Toch?
Allen bedankt voor het meedenken.
Ton Schaaf.