ton schaaf
door ton schaaf Dec 14, 2018 om 12:33
Computers & telefonie

Verwijderen beeldstrepen in Paint 3D?

Paint 3D, beeldstrepen.

Na openen van Paint 3d In Windows 10 verschijnen er meteen (nagenoeg) horizontale strepen op het “tekenvel”. Na importeren van een 3D-afbeelding uit de bibliotheek van Paint 3D, wordt de afbeelding gekanteld zichtbaar in 10 of meer nagenoeg horizontale lijnen.
Geprobeerd om via geavanceerde opties Paint 3D verwijderen, hetgeen niet lukt. De bedoeling was om het programma daarna opnieuw te installeren. Het probleem is voor het eerst ontstaan na de Win-update van april 2010. Gisteren de laatste Win-update geïnstalleerd. Helaas blijft het probleem bestaan.

Wie herkent het probleem en/of weet een oplossing?

2552 8 Rapporteer

Ge
door Genee - Dec 14, 2018 om 13:13
1509 Antwoorden / 1 Vragen

Zou van de site van de fabrikant de meest recente videodriver downloaden en installeren.

Topantwoord

edrick3
door edrick3 - Dec 14, 2018 om 15:15
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Geprobeerd om via geavanceerde opties Paint 3D verwijderen, hetgeen niet lukt.
Probeer het eens met Revo uninstaller.
Na verwijderen opnieuw installeren.
Suc6

gerbera
door gerbera - Dec 14, 2018 om 15:27
7372 Antwoorden / 14 Vragen

Ik herken het niet, zie alleen een kader om de afbeelding waarmee je de figuren kunt kantelen en of draaien. Als ik naar de datum (2010) kijk lijkt het mij dat u een zeer verouderde versie heeft, de laatste versie dateert van 2018. Mogelijk dat u hier  een oplossing kunt vinden. Nog een vraag heeft u de 3D viewer ook geïnstalleerd?

Cookies
door Cookies Dec 14, 2018 om 15:37
13336 Antwoorden / 36 Vragen

2010 is gewoon een tikfout. Paint 3D bestond niet eens in 2010.

ton schaaf
door ton schaaf - Dec 17, 2018 om 12:36
62 Antwoorden / 46 Vragen

@Edrick3 en anderen die reageerden.

Ik heb Revo Uninstaller vanmorgen geïnstalleerd. Probleem: Paint 3D is een programma binnen Windows 10 en komt niet apart voor in de lijst met programma’s die Revo Uninstaller toont. Althans, ik kan het programma niet vinden.

PS Uiteraard was de datum april 2010 een tikfout, Werd veroorzaakt, doordat Kassa toevallig, zal je altijd zien, die dag een storing had en ik de vraag wel drie keer heb moeten invoeren.

Met vriendelijk groet,

Ton Schaaf.

Ge
door Genee Dec 17, 2018 om 13:30
1509 Antwoorden / 1 Vragen

Wanneer u de windows10 oktober 2018 update op 13 dec. j.l. hebt geïnstalleerd lijkt me dat er niks mis is met het paint 3d programma zelf.
De genoemde update is een zelfstandige windows10 versie en vervangt de geïnstalleerde windows10 dan ook compleet.
Misschien heeft u hier wat aan
https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/apps_windows_10-win_paint3d-win_issue3d/paint-3d-glitching/97aa93f6-2010-48af-8502-80493a0d08ec

Cookies
door Cookies - Dec 17, 2018 om 12:46
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Je kunt Paint 3D wel opnieuw instellen.

Ga naar instellingen - apps - apps en onderdelen - klik op Paint 3D . Klik daar op geavanceerde opties en kies voor Opnieuw instellen. Werkt het dan nog niet goed, kun je altijd de ook daar te vinden optie Beëindigen proberen en die daarna dan weer Inschakelen.

edrick3
door edrick3 - Dec 17, 2018 om 13:10
27632 Antwoorden / 85 Vragen
edrick3
door edrick3 - Dec 20, 2018 om 15:45
27632 Antwoorden / 85 Vragen

En.... stand van zaken?

gerbera
door gerbera - Dec 20, 2018 om 21:43
7372 Antwoorden / 14 Vragen

En.... stand van zaken?
Net als met veel vraagstellers.........die zie je nooit meer terug.