Reacties gegeven door: Keesje39
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Sep 30, 2024 om 15:11Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?Mabelle, ik krijg van mijn bank maandelijks een (gratis) papieren afschrift en dat vind ik heel plezierig, omdat ik bijvoorbeeld de aftrekbare giften apart kan aanstrepen.
-
Mar 29, 2024 om 23:09Vriendenloterij stoppen lukt nietAls ze bellen, ophangen.
-
Mar 13, 2024 om 20:30Hoe krijg ik mijn geld terug van Reebok?Bij de Belbus ook je telefoonnummer opgeven!
-
Dec 25, 2022 om 15:11Problemen DigiD.@Theview:
Inloggen met alleen gebruikersnaam en wachtwoord binnenkort niet meer mogelijk07-07-2022
Vanaf 30 januari 2023 kunt u bij MijnOverheid alleen nog inloggen met de DigiD app of sms-controle. Dit betekent dat u voortaan altijd uw telefoon nodig heeft bij het inloggen. Zo zijn uw persoonlijke gegevens nog beter beschermd.
-
Sep 30, 2022 om 11:22Mag een supermarkt afronden als je contant betaald??Of Duitsland.
-
Mar 16, 2022 om 12:46Wat te doen met vermogenMogelijkheid 10: Groen beleggen tot maximaal de vrijstelling voor box 3, dat levert je in ieder geval jaarlijks een rendement van 1,9% op.
-
Feb 9, 2022 om 16:16Incasso zegt me niksSorry, brief.
-
Feb 9, 2022 om 16:15Incasso zegt me niksEen aangetekende briet, nog kosten maken ook? Dit advies zou ik zeker niet opvolgen.
-
Feb 14, 2021 om 15:56Vouchers de beren van Albert Heijn en touchticket vergoed niks
Ook ik kreeg in eerste instantie een afwijzing van TouchTickets. Ik heb ze de volgende e-mail gestuurd, en dat heeft gewerkt, ik heb het geld teruggekregen. Onder mijn e-mail staat hun reactie.
Mijn e-mail:
Geachte Mickey ter Borg,
Ik moet u bekennen: ik was even verbijsterd.
Om te beginnen: ik heb betaald voor een product en dat product is niet geleverd. Dat is gezien de omstandigheden begrijpelijk, niemand kan er iets aan doen. Maar als er niet geleverd kan worden, moet er een oplossing worden gevonden, en wat u doet is een poging om u er makkelijk vanaf te maken.
Zoals ik u eerder heb gemeld was binnen de oorspronkelijke geldigheidsperiode een reservering gedaan voor 23 maart 2020. Deze afspraak werd door De Beren geannuleerd. In de periode dat De Beren weer open mocht zijn en weer de gelegenheid werd geboden de voucher te gebruiken, hebben wij opnieuw gereserveerd en wel voor 20 september. Ook deze afspraak werd door De Beren geannuleerd. Het ligt dus niet aan ons dat de voucher niet is gebruikt. (Het ligt ook niet aan De Beren, het is gewoon overmacht.)
Blijkbaar is er een aanbod tot terugbetaling gedaan op de websites van De Beren en Albert Heijn. Met coulance heeft dat natuurlijk niets te maken, zoiets vloeit voort uit verplichtingen die je bent aangegaan. Ik heb dat aanbod niet gezien en volgens u zijn mijn rechten dan verlopen. Bedoelt u nu werkelijk dat ik regelmatig op deze websites had moeten kijken of daar iets stond dat voor mij van belang was? Ik denk dat het andersom zou moeten zijn: De Beren had mij moeten benaderen met een aanbod tot terugbetaling en had dat heel goed kunnen doen, men beschikt daar over mijn mailadres.
Kort en goed: vindt u ook niet dat er alle reden is om alsnog een aanvaardbaar aanbod te doen?
U hebt voor uw organisatie al schade aangericht, want er zijn genoeg kanalen waar ik kan melden hoe Touch Tickets met zijn verplichtingen omgaat, zoals de Consumentenbond alsmede de tv-programma's Kassa, Radar en Max Meldpunt. Het zal zeker helpen als ik dan kan vertellen dat er inmiddels een nette oplossing is gevonden.
Met vriendelijke groet,
Reactie TouchTickets:
Geachte heer, mevrouw,
Hartelijk dank voor uw bericht. Wij betreuren ten zeerste dat u de naar u verstuurde reactie op een niet-positieve manier heeft ervaren. Wij zijn na uw bericht dan ook meteen aan de slag gegaan om u een passende oplossing aan te kunnen bieden.
Na overleg tussen de betrokken partijen is besloten om het aankoopbedrag volledig aan u te restitueren. Wij hebben verzocht de door u ontvangen codes te laten blokkeren zodat hier niet langer gebruik van gemaakt kan worden. Zodra dit is gebeurd, kunnen wij de restitutie in gang zetten. Zonder tegenbericht kunt u er van uit gaan dat dit proces in werking wordt gezet. Doorgaans staat het betaalde bedrag binnen uiterlijk 5 – 10 werkdagen op de rekening waar u destijds de betaling mee heeft verricht.
Onze excuses voor het ongemak, en bij voorbaat dank voor uw geduld. Wij vertrouwen erop dat het aanbieden van een restitutie als passende oplossing wordt ervaren. Indien u nog vragen heeft, vernemen wij dat graag.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Touch Tickets
Touch Tickets
Escudostraat 2
2991 XV Barendrecht -
Jun 30, 2017 om 18:27Is een ingebrekstelling/laatse aanmaning van betalen per mail rechtsgeldigAUDB en MOF:
De gemeente Zwolle zet onder al haar e-mails: "De gemeente Zwolle beschouwt e-mail als volwaardig communicatiemiddel. Dit betekent dat u erop mag vertrouwen dat de inhoud van dit bericht correct en compleet is."
Daarentegen is de Sociale Verzekeringsbank van mening dat dat NIET zo is. Daar kun je dus niet mee e-mailen.
Je kunt dus niet zonder meer zeggen dat e-mail rechtsgeldig is!