Vouchers de beren van Albert Heijn en touchticket vergoed niks
vouchers voor de beren gekocht voor onder de kerstboom.
actie periode inleveren tot 31 maart gereserveerd voor eind maart, ging niet door door corona.
er werd een verlenging aangegeven van 1 september t/m 30 november en weer gereserveerd voor 15 november, ging weer niet door corona.
De Horeca werd gesloten op 13 oktober en je moest touch tickets een mail sturen en die zeggen jammer maar je hebt tijd genoeg gehad om je voucher in te leveren van 1 september t/m 13 oktober ???? dus je bent je geld kwijt...
Zijn er nog meer mensen die een voucher hebben en het zelfde antwoord hebben gehad
Zijn er nog meer mensen die een voucher hebben? Nee, ik doe niet mee aan dit soort dingen. Maar wat is het doel van uw vraag of er meer mensen een voucher hebben? Als ze die hebben, hebben ze dus dezelfde prolemen.
De restaurants gaan pas half december open dus voor de voucher bezitters te laat om nog van het 3 gangen diner te genieten.
Maar misschien toch nog een mogelijkheid.
https://www.beren.nl/ah
En zo zie je maar @shoppy, bijna een maand geleden en de restaurants gaan weer dicht, morgen of overmorgen. Het is een spooky tijd.
Ja @tenormin dat wordt weer afzien.
U kon toch niet weten dat de horeca op 13 oktober weer dicht moest.
Informeer eens bij AH want dat antwoord van touchtickets slaat nergens op.
Wat heeft u aan ervaringen van anderen? Het lijkt mij meer dat het er om gaat dat u uw geld niet kwijt bent. Ik merk wel op dat volgens de website https://www.beren.nl/ah waar @SHOPPY u ook naar verwees de vouchres kunt inlevgeren t/m 30 november. Het ziet er echter naar uit dat ook op 1 december de horeca nog niet open zal zijn. Heeft u al geïnformeered of het benutten van de vouchers kan voor het bestellen en afhalen van maaltijden? De Beren heeft hoe dan ook afhaalmogelijkheden met soms zelfs aparte daarvoor bestemde locaties.
Als dat niet kan en u kunt de vouchers niet benutten, dan geldt formeel dit: (Bron Omroep Max) In beginsel betaalt u iets voor een dienstverlening die niet wordt
verleend en zou u, zoals al weer enige tijd geleden aan de orde op een vrijdag bij Meldpunt van Omroep Max actie kunnen nemen in de context van het in gebreke blijven m.b.t. nakomen van een overeenkomst. Dat zal dan formeel vorderen betekenen waarvoor bij o.a. op de site van de consumentenbond en juridisch loket een voorbeeldbrief te vinden is. Maar voor u dat doet: kijk de uitzending eerst terug en luister naar hetgeen daar wordt verteld. https://www.maxmeldpunt.nl/ Voor de genoemde voorbeeldbrief: https://www.juridischloket.nl/voorbeeldbrieven/voorbeeldbrief-ingebrekestelling/ en deze kunt u benutten voor een brief - aangetekend verzenden - aan de vestiging waar u de vouchers heeft gekocht. (Of afgeven met krijgen van ontvangstbevestiging).
Onzin natuurlijk dat u alle tijd had om de bon eerder te gebruiken. U ging er vanuit dat hij gebruikt kon worden tot 30 november en netjes optijd gereserveerd. Dat dit alsnog niet kon doorgaan zou niet in u nadeel mogen werken. Dus hij antwoord slaat echt nergens op. Hun komen hun voorwaarden van voucher niet na en dus zouden ze hem of moeten verlengen of geld terug moeten geven. Als u nu geen reservering had staan hadden ze misschien nog een punt gehad ( zo van je zou hem toch niet gebruikt hebben ) maar nu was intentie hem te gebruiken tijdens de periode dat voucher geldig was gezien de reservering. Ze moeten u hierin tegemoet komen.
Ik heb dezelfde ervaring met touchticket en accepteer dat niet. Zie https://community.consumentenbond.nl/consument-recht-28/ah-uit-eten-actie-21859 voor een uitgebreidere beschrijving.
Wij vinden de situatie ook heel vervelend en kijken graag voor een passende oplossing.
Hiervoor vragen wij contact op te nemen via info@touchtickets.nl.
Het team van Touch Tickets
Hier de reactie die ik van Touch Tickets heb ontvangen:
Gedurende de periode van 20 november 2019 t/m 29 december 2019 was het mogelijk om dit arrangement aan te schaffen via de winkels en website van Albert Heijn. In de actievoorwaarden op het moment van aankoop stond beschreven dat u het arrangement kon verzilveren en gebruiken bij De Beren Restaurants t/m 31 maart 2020.
De laatste twee weken van maart 2020 zijn De Beren restaurants op last van de overheid gesloten inzake de op dat moment geldende Covid-19 maatregelen. Aangezien De Beren Restaurants de klanten in het bezit van een voucher graag nog de mogelijkheid wilde geven om gebruik van de voucher te maken, hebben zij tegenover een sluiting van de twee weken in maart een extra verzilverperiode ingesteld zodat gasten ruimschoots de mogelijkheid hebben om van hun voucher gebruik te kunnen maken. De coulance-inwisselperiode is waar mogelijk gecommuniceerd via de social media kanalen, de website van De Beren restaurants en via de website van Albert Heijn.
Deze tickets zijn helaas niet langer in te wisselen bij De Beren Restaurants. Indien u nog vragen heeft, vernemen wij dat graag.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
IMet vriendelijke groet,
Touch Tickets
Wat mij betreft is deze reactie een heel andere dan een "passende oplossing" zoals jullie hier in een reactie aan de plaatser van het bericht aangeven:
Wij vinden de situatie ook heel vervelend en kijken graag voor een passende oplossing.
Hiervoor vragen wij contact op te nemen via info@touchtickets.nl.
Het team van Touch Tickets
verleng gewoon de geldigheid met een jaar.
Touchtickets wil eventueel tot vergoeding overgaan, als je de kassabon nog hebt.
Ik heb de vouchers toch?? Die waren 23 euro per stuk.
Verder moet je een afspraak maken met Albert Heijn en je kunt alleen terug naar de winkel waar je de vouchers gekocht hebt. In mijn geval in Delft, Urecht en Zoetermeer. Kan het NOG drempelverhogender??
De actiepagina bij De Beren is inmiddels ook al offline gehaald, terwijl het nog niet eens 30 november is.
Kom op Albert Heijn, De Beren en Touchtickets, we hebben gewoon recht op geld terug!
Al dit moeilijke gedoe kan ik ook geen 'passende oplossing' vinden.
De vouchers moeten gewoon ingeleverd kunnen worden en bij elke Albert Heijn terugbetaald kunnen worden.
Maak het niet zo moeilijk allemaal, des te sneller is het achter de rug.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Tarieven domeinnaam
Ik wil een domeinnaam registreren bij Transip.nl. Nu zie ik daar bij de tarieven die ze rekenen alleen het actie tarief staan. 0,49 euro cent voor het eerste jaar voor een .nl domeinnaam. Maar wat het verlengen na een jaar gaat kosten, vermelden ze er niet bij. Na lang zoeken kom ik uit op een link waar volgens hun de tarieven zouden moeten staan, maar ook daar staat niet wat het kost.
...
Lees meer
Welke smartfone maakt mooie foto's?
Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer
Liander wil mijn meter vervangen
Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .
Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ?
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer