Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

de
dedadije - 25-11-2020 12:04:55
Winkels & Webshops

Vouchers de beren van albert heijn en touchticket vergoed niks

hier de reactie die ik van touch tickets heb ontvangen:




gedurende de periode van 20 november 2019 t/m 29 december 2019 was het mogelijk om dit arrangement aan te schaffen via de winkels en website van albert heijn. in de actievoorwaarden op het moment van aankoop stond beschreven dat u het arrangement kon verzilveren en gebruiken bij de beren restaurants t/m 31 maart 2020.


 


de laatste twee weken van maart 2020 zijn de beren restaurants op last van de overheid gesloten inzake de op dat moment geldende covid-19 maatregelen. aangezien de beren restaurants de klanten in het bezit van een voucher graag nog de mogelijkheid wilde geven om gebruik van de voucher te maken, hebben zij tegenover een sluiting van de twee weken in maart een extra verzilverperiode ingesteld zodat gasten ruimschoots de mogelijkheid hebben om van hun voucher gebruik te kunnen maken. de coulance-inwisselperiode is waar mogelijk gecommuniceerd via de social media kanalen, de website van de beren restaurants en via de website van albert heijn.

deze tickets zijn helaas niet langer in te wisselen bij de beren restaurants. indien u nog vragen heeft, vernemen wij dat graag.

wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

imet vriendelijke groet,


 


touch tickets



wat mij betreft is deze reactie een heel andere dan een "passende oplossing" zoals jullie hier in een reactie aan de plaatser van het bericht aangeven:

wij vinden de situatie ook heel vervelend en kijken graag voor een passende oplossing.


hiervoor vragen wij contact op te nemen via info@touchtickets.nl.


 


het team van touch tickets