Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

An
Anoeska123456789 - 20-11-2020 16:12:46
Winkels & Webshops

Vouchers de beren van Albert Heijn en touchticket vergoed niks

vouchers voor de beren gekocht voor onder de kerstboom.


actie periode inleveren tot 31 maart gereserveerd voor eind maart, ging niet door door corona.


er werd een verlenging aangegeven van 1 september t/m 30 november en weer gereserveerd voor 15 november, ging weer niet door corona.


de horeca werd gesloten op 13 oktober en je moest touch tickets een mail sturen en die zeggen jammer maar je hebt tijd genoeg gehad om je voucher in te leveren van 1 september t/m 13 oktober ???? dus je bent je geld kwijt...


zijn er nog meer mensen die een voucher hebben en het zelfde antwoord hebben gehad