Reacties gegeven door: dedee
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Mar 10, 2022 om 16:19Reparatie KoffiezetautomaatKlopt, door tussenkomst van rechtsbijstand heb ik nu gelijk gekregen.
-
Mar 10, 2022 om 16:18Reparatie Koffiezetautomaat
Inderdaad ander verhaal. En als je gelezen had, Coolblue vond dit geen probleem omdat ze hem zelf ook naar de fabrikant zouden sturen als ze de oplossing niet wisten.
door tussenkomst van rechtsbijstand krijg ik nu m'n geld terug. Dit is helaas al de derde keer dat ik een vervelende en nu zelfs zeer vervelende ervaring heb met Coolblue. Voor mij nooit weer! -
Mar 6, 2022 om 21:54Reparatie KoffiezetautomaatKlopt, en aangezien ik na 2x voet bij stuk hou en zij willen perse 3x heb ik al meer water bij de wijn gedaan. Vandaar dat ik er ook niet mee akkoord ga. Ook na overleg met Philips zeggen zij niet meer te repareren. Coolblue snapt dat niet.
-
Mar 6, 2022 om 21:51Reparatie KoffiezetautomaatJa al gedaan via Twitter.
heb geen Facebook. Dank voor het antwoord. -
Mar 6, 2022 om 19:53Reparatie Koffiezetautomaat
Dat klopt, ik hoef het er niet mee eens te zijn.
Ik heb er onder hinder van aangezien ik al weken een apparaat wat ik bijna dagelijks gebruik nu niet kan gebruiken.
de praktische weg zou zijn dat Coolblue hem een week heeft, niet kan repareren alsnog naar Philips stuur en die weten al dat deze niet te repareren valt. Daardoor ben ik nog een kleine 2 weken verder om tot dezelfde conclusie te komen. Dit alles binnen een jaar na aankoop.
Ik ging ervan uit dat ik net zoals mijn Nespresso ook dit apparaat 10 jaar mee ging (misschien is dit vrij lang). -
Mar 6, 2022 om 19:41Reparatie KoffiezetautomaatDank voor alle links!
ik heb ze doorgenomen en weet nu zeker dat ik niet akkoord ga met 3x repareren. -
Mar 6, 2022 om 19:40Reparatie Koffiezetautomaat
Dat klopt, ik ben mijn vertrouwen verloren in dit apparaat.
Ik heb alle links gevolgd die hierboven staan. Van wat ik begrijp gaat Coolblue nu een scheve schaats rijden. -
Mar 6, 2022 om 19:38Reparatie KoffiezetautomaatIk denk dat je dan nog eens moet lezen.
Coolblue was het ermee eens... -
Mar 6, 2022 om 19:31Reparatie KoffiezetautomaatHet mag dan gebruikelijk zijn, volgens de links die hier staan had ik na 1x reparatie al mogen weigeren.
Als Philips al aan geeft niet meer te repareren, wie is Coolblue dan om te zeggen dat Philips dat wel moet?
Het ziet er nu in ieder geval naar uit dat het naar de rechtsbijstand gaat aangezien ze niet mee werken. -
May 9, 2018 om 13:36Mag ik UVW aan hun woord houden?Top! Dankjewel voor het uitgebreide antwoord. Ik zal dan inderdaad nog even geduld moeten hebben.