Reacties gegeven door: willemhoving
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Jan 18, 2023 om 12:58Ziggogo werkt sinds 19 december niet meer .is er een storing of nietKlopt Henkdezevende. Ik had hetzelfde ook een tijd geleden. Kreeg ineens ziggo go niet meer aan. App verwijderd op de smartphone, opnieuw geïnstaleerd en probleem was opgelost.
-
Jun 8, 2022 om 17:36BOLKlopt niet helemaal. De verkoper, in dit geval Bol, is verantwoordelijk voor de levering. Als dat niet goed verloopt en dan bedoel ik niet de tijd, maar bijv. als een pakket niet aankomt, dan is niet de tussenverkoper, maar bol verantwoordelijk. Ze sturen ook altijd een email als je via derden koopt of de bestelling ook daadwerkelijk is aangekomen. Als je aangeeft dat dat niet het geval is, nemen ze contact op met de tussenverkoper. Uiteraard gaan ze dan eerst track en trace raadplegen. Kortom, de verkoper blijft altijd verantwoordelijk voor verzending. Ook als u zelf bijv. iets verstuurd en het verstuurde komt niet bij de koper terecht.
-
Jun 8, 2022 om 17:31BOLDank je wel PEBK. Dat wist ik niet.
-
Jun 8, 2022 om 14:18BOLDe klantenservice van bol is gewoon perfect. Volgens mij was mijn eerste bestelling in 2007 en vervolgens elke maand meerdere producten, dus in al die jaren heb ik best wel eens contact gehad met de klantenservice. Ik werd altijd uiterst vriendelijk te woord gestaan en de klantenservice en ik kwamen altijd tot een passende oplossing. Ik denk dat de medewerkers regelmatig "bijgetraind" worden. Vind het ook vreselijk om het verhaal te lezen. Iemand of een bedrijf zo'n stempel te geven is in mijn optiek niet normaal en zegt meer over de schrijver/schrijfster dan over Bol, want ook de klantenservice krijgt tussen de regels door ook even een trap na. Echt niet normaal. Ik vind het fijn dat de mensen via Kassa en op deze weg vragen willen stellen of info willen uitwisselen, maar dan wel netjes graag. Uw antwoord is voor mij zeer herkenbaar Neodutchio.
-
Jun 8, 2022 om 13:55BOLHelemaal mee eens.
-
Jun 13, 2019 om 19:15Ook steeds gedupeerd door post.nl?
Hallo Nipe1. Eigenlijk maakt het helemaal NIETS uit wie het pakketje komt brengen.... een goedgemutste bezorger, een zzp-er, een buitenlander (die eventueel amper onze taal machtig is, zoals u omschrijft.... het geeft niets WIE het bezorgt, ALS de mensen hun pakketten maar ontvangen. Tijdig en zonder smoesjes of leugens naar de klant.
Ik voel me, en aan uw toon te lezen ook, aan de kant gezet door post.nl en aan uw woorden op te maken voelt u hetzelfde..
En laten we eerlijk zijn.... het is post.nl toch een vette worst of een klein groepje mensen op de honderdduizenden pakketten die ze moeten bezorgen, het fout loopt. En al helemaal niet als van dat klein groepje mensen maar een vingerhoed vol de moeite neemt om hen, maar ook de leverancier, op de hoogte te stellen van wanprestaties van post.nl.
Zie het zo.... als u 10 miljoen op de bank hebt en er wordt 50 eurocent afgeschreven, terecht of onterecht.... wordt u daar wakker van? Krijgt u daar nachtmerries van? Nee! En zo gaat het met post.nl ook. Ze zijn te groot geworden om nog een klant echt serieus te willen nemen. Het interesseert ze geen biet. Als de verzendkosten maar betaald worden is het al lang klaar. Net als met stemmen...elke partij wil dat we op hen stemmen en zijn we van onschatbare waarde, maar zodra we het stemhokje uitlopen zijn we niks, nada meer waard. De koe is uitgemolken, de emmer zit vol melk.
Ze hebben mij per email op de hoogte gebracht afgelopen zaterdag een gesprek te hebben gehad met de bezorger.... over de uitkomst en inhoud zwijgen ze echter in alle talen. Halve afhandeling dus, net 50% meer dan helemaal geen afhandeling van de goederen, door deze netjes aan mij te overhandigen. Ik hoop dat alle grote bedrijven over gaan tot een eigen bezorgdienst. Ook daar zal dan heus wel wat fout gaan, maar de webshops zitten niet te wachten op het verliezen van duizenden klanten en zullen veel zorgvuldiger om gaan met klachten.
Fijne avond verder.
-
Jun 12, 2019 om 18:45Ook steeds gedupeerd door post.nl?
Beste chronische zieke,
U schreef:
"Eigenlijk zou men bij postnl de vervoerders moeten laten tekenen voor de ontvangst van het pakket en de koper moeten laten ondertekenen voor de overdracht bij aflevering".
Dat vind ik een hele GOEDE oplossing. Hopelijk lezen de webshops deze suggestie ook en hebt u een oplossing ter berde gebracht.
Fijne avond.
-
Jun 12, 2019 om 16:30Ook steeds gedupeerd door post.nl?
Hoi 1 Paul. Helaas.... ik KAN de deur niet uit want ik zit 24/7 aan een14 meter zuurstofslang. Ben dus altijd thuis. Daarnaast zal het probleem zich ook niet meer voor doen, want bestellen via een webshop ga ik NOOIT meer doen. Ik kijk op bol.com etc. als ik iets wil bestellen, bel vervolgens de lokale winkeliers op of zij het product ook verkopen of kunnen leveren en koop het daar als ze het hebben. Bij de meeste winkels in ons dorp kan ik met pin hier in huis betalen en velen vragen niks tot € 2,50 bezorgkosten. Dat heb ik er wel voorover om alle ellende te voorkomen. Is het product niet in ons dorp te verkrijgen ..... dan gaat de aankoop aan mijn neus voorbij. Heel erg jammer dat ik niet meer bij bol.com durf te bestellen, want levering was altijd perfect. Honderden artikelen besteld in de afgelopen 14 jaar en dat is nu over. 14 jaar lang kwam een oudere man flierefluitend en met veel plezier de pakketten leveren. Helaas ....3 maand geleden kwam er een jong broekie (ik denk dat de vorige bezorger met pensioen is gegaan)..... en mis is het. Dus kopen via een webshop en laten bezorgen door post nl gaat helaas niet meer samen. Mijn vertrouwen in post.nl is gedaald tot -100.
Wel even nog terugkomend op je suggestie.... het is niet MIJN taak om aan te tonen dat ik het pakket niet heb ontvangen, maar de taak van post.nl het te leveren. Al zou ik 1000 filmpjes versturen.... om 1 klantje te verliezen gaan ze niet wakker liggen.
Daarom heb ik niet alleen hen, maar ook bol.com steeds ingelicht. Ook heb ik hen de suggestie gedaan om, net als wehkamp of coolblue een eigen bezorgdienst te starten. Want als meer mensen gaan klagen over de bezorging dan kan post.nl wel eens aan de kant gezet worden en wie vervoert dan de bestellingen?
Nogmaals bedankt en een fijne dag.
-
Jun 5, 2019 om 15:17Ook steeds gedupeerd door post.nl?Hoi Duc7. Zowel de bel op het bellenbord als de voordeurbel werken perfect. Ze werken niet op batterijen, maar staan i.v.m. het bellenbord/intercom. Ook de voordeurbel staat hiermee in verbinding. We hebben nogmaals alles gecontroleerd... niks mis mee. En omdat ik in een klein huisje woon, alles gelijkvloers, duurt het nooit te lang voor er open gedaan wordt. Er is altijd wel iemand bij mij thuis, mijn vrouw of een van mijn zonen of buren die naar de deur kunnen lopen. De bezorger komt gewoon niet langs. Geen idee waarom niet. Die vraag heb ik neergelegd bij post nl, maar daar zal ik denk ik geen antwoord op krijgen.
-
Jun 5, 2019 om 15:12Ook steeds gedupeerd door post.nl?
Hoi Simon55. 14 jaar lang heb ik met veel plezier heel, heel veel besteld bij bol.com. En soms werd ook bij mij een artikel al eerder geleverd dan werd aangegeven tijdens de bestelling, doch NOOIT later. Bol.com voert altijd direct de bestelling uit en zorgt voor tijdige overdracht aan post.nl. Ik krijg altijd heel snel de track en trace code van mijn bestelling van bol.com
Het ging al die 14 jaar goed, tot die beste man, de bezorger, ik denk vanwege pensionering, werd vervangen door iemand anders, zo'n 3 maand geleden. Vanaf dat moment is het mis. Waar ik ook bestel... of het komt te laat.... of helemaal niet. Jammer dat post nl zo'n persoon na een aantal waarschuwingen niet het gat van de deur wijst. Ook vind ik het jammer dat ik geen zaken meer met bol.com durf te doen. Immers, ik kan bestellen tot ik een ons weeg.... maar ontvang niks.
Efijn, mijn echtgenote heeft de track en trace code van retourzending vanaf het afhaalpunt. Over een aantal dagen heb ik van bol.com het aankoopbedrag wel terug en daarmee is een dan na een langdurige webshop vriendschap, tot beider grote spijt, een einde gekomen. Puur omdat de bezorger weigert pakketten af te geven. Schijnbaar kan dat allemaal.