Vragen gesteld door: F.Vrencken
-
DatumCategorieTitelTekst
-
Aug 16, 2022 om 10:39
Ik had bij mijn maandoverzicht in juni een stijging van 110 kuub gas vergeleken met de afgelopen 3 jaren.
heb op vrijdag contact gezocht met vattenfall. werd in de wacht gezet, doorverbonden, zeer onvriendelijke medewerkster,doorverbonden naar financiéle afdeling, enz. maar kreeg geen contact.
bij aanvang werd al vermeld : dit gesprek kost 55 cent per minuut , plus de gebruikelijke belk ... Lees meer -
Jan 18, 2017 om 12:03
Kan een bedrijf als energiedirect een contract met een maandelijkse betaling van 80 euro, waarop dat contract ook is afgesloten, opeens aankomen met een jaarafrekening van 626 euro. in geen enkel mailcontact of contract heeft ook maar iets gestaan van een extra jaarafrekening.
nieuwe maandberekening is mij meegedeeld zou 144 euro worden. jaarafrekening kwam pas 12 jan 2017 binnen. storingen e ... Lees meer