Vragen gesteld door: Patrick2016
-
DatumCategorieTitelTekst
-
May 18, 2016 om 11:14
Ik heb een pc aangeschaft via bobshop.nl.
ze hebben een kapotte apparaat geleverd.
het leek alsof ze me wilden helpen. ik heb de pc terug moeten sturen.
ze hebben me een tijdje aan de lijn gehouden. ik heb meerdere malen gegevens moeten sturen.
nu zegt bobshop dat ik te laat ben.
kan ik verder nog acties ondernemen?
op zijn minst wil ik dat deze bericht ve ... Lees meer -
Mar 31, 2016 om 22:43
Ik heb een aantal reacties van gefrustreerde klanten over opzegvergoeding gelezen. nu mijn ongenoegen. mij is beloofd opzegvergoeding te betalen. dit is niet gedaan. ik heb zelf moeten betalen. aantal maanden ben ik verhuisd. netjes doorgegeven met meterstanden en al. dit vond essent voortijdig beindigen van overeenkomst. ggn ingeschakeld. op mijn nieuw adres zou ik me opnieuw hebben aangemeld als ... Lees meer
-
Mar 31, 2016 om 22:06
Ik heb bij bobshop.nl een pc besteld. er is een defecte pc geleverd. ik heb het gemeld. ze hebben me een label gestuurd en gevraagd terug te sturen.
via dhl is het teruggestuurd. pc is nu zoek. dhl zegt te hebben afgegeven. bobshop zegt niets te hebben ontvangen. ik heb verschillende keren via websites klachten ingediend. telkens vraagt bobshop gegevens te sturen. ik heb dat meerdere keren ge ... Lees meer