Vragen gesteld door: birgitta
-
DatumCategorieTitelTekst
-
Feb 4, 2020 om 11:08
Werd vanmorgen voor de zoveelste keer weer door een of ander bespaar bedrijf gebeld. net als ik als ik al vermoedde ging het over de maandpremie voor mij energie. men zou wel even nakijken hoe het goedkoper kon en mij helpen met overstappen naar een goedkoper energie bedrijf. ik heb meteen laten weten dat ik niet geintereseerd was, niet wilde overstappen en heb meteen aangegeven dat ik mij beroep ... Lees meer
-
Apr 10, 2019 om 12:34
Sinds kort word ik tot vervelens toe door een mij onbekend nummer 031202170117 op mijn mobiel gebeld. een korte speurtocht op google heeft mij al snel duidelijk gemaakt dat zeer veel mensen last hebben van dit gebel. heb dus meteen het nummer op mijn mobiel geblokkeerd maar nu wordt ik overladen door niet ingesproken voicemails. is het mogelijk om ook de voicemail op de een of andere manier te blo ... Lees meer
-
Mar 14, 2017 om 12:22
Ik heb met kerst 2 ilovemygiftcards van mastercard kado gekregen. ik probeer nu al bijna drie maanden de kaarten te activeren en er achter te komen waar ik nu precies de kaarten kan gebruiken. de kaarten waren bij ah gekocht dus de klantenservice van ah gebeld. die verwees mij door naar de site van mastercard. hier niets wijzer van geworden. vervolgens de site van ilovemygiftcard nederland gezocht ... Lees meer
-
Jan 25, 2017 om 12:49
Ik moet nodig mijn mailbox leeg maken. van sommige contacten heb ik mails die 2, 3 of zelfs 4 jaar terug gaan. de bedoeling is deze mails per 10 0f 20 stuks per keer te verwijderen. mijn mailbox die enige maanden geleden van hotmail naar outlook is veranderd wijgert dit te doen. ik kan de mails een voor een verwijderen maar 2 of meer mails per keer worden niet verwijderd wat ik ook probeer. er geb ... Lees meer
-
Nov 30, 2016 om 12:12
Heb gister een mail van de "klantenservice van c&a" ontvangen met de mededeling dat ik geselecteerd ben als mysteryshopper en bij hun mag komen shoppen voor e450,00 als ik mijn mening geef over mijn shop ervaring. heb naar de klantenservice gebeld om te controleren of dit mailtje bonafide is ja of nee maar krijg niemand te spreken. de medewerkers zijn vrijwel continu bezet. ik vraag mij nu af ... Lees meer
-
Oct 16, 2008 om 15:30
hallo,
in verband met flinke problemen die ik heb gekregen na de overname van speedlinq door telfort moet en wil ik een klacht indienen bij de klachtencommmisie van telfort. ik heb hiervoor dringend het adres van de klachtencommissie nodig.
bellen naar de klantenservice van telfort heeft geen zin want de medewerkers zijn vrjwel continu in gesprek ongea ... Lees meer
-
Aug 9, 2008 om 12:15
in aansluiting op mijn vraag van 7 augustus hoop ik dat iemand mij over het volgende kan adviseren. ik heb gister na bijna twee maanden wachten dan uiteindelijk een reactie op mijn brief van 14 juni aan telfort ontvangen. tot mijn grote schrik blijkt de rekening nu bijna twee keer zoveel te ziijn. het bedrag is omhoog geschoten van e121,00 naar e289,00. wat blijkt? de facturen voor maart, ap ... Lees meer
-
Aug 7, 2008 om 10:59
in augustus 2007 ben ik overgestapt van de kpn naar speedlinq voor mijn internet en telefonie. hoewel het internetten nog redelijk is geweest tot nu toe is het met de telefonie niets als ellende geweest. in januari van dit jaar is speedlinq overgenomen door het bedrijf telfort. ik heb hiervan een schriftelijke bevestiging ontvangen. later ontving ik een brief betreffende de meest recente factuu ... Lees meer
-
Dec 20, 2006 om 11:57
ik heb gisteren vier en een half jaar na opzegging van bestellingen bij sanadirect een brief van een inkassobureau ontvangen waarin ik gesommeerd word om een bedrag van maar liefst e74,70 te betalen voor een bedrag dat volgens sanadirect nog van maart 2002 open zou staan. ik heb alles echter keurig betaalt en per brief opgezegd. hierna kwam ondanks de brief toch nog een zending die ik linea rec ... Lees meer