Vragen gesteld door: blondlady91
-
DatumCategorieTitelTekst
-
Oct 23, 2013 om 20:45
Ik heb meteen gebeld met de klantenservice, weer mijn verhaal uitgelegd, hij heeft mij in de wacht gezet om met de hogere leiding te kunnen overleggen, dit kreeg ik als antwoord:
ik moest het bedrag gewoon betalen.
na deze reactie heb ik tot 3 keer er op aangedrongen om met de tweede lijn te spreken, hij heeft mij weer in de wacht gezet en op eens kreeg ik een andere mevrouw ervoor. ... Lees meer -
Oct 23, 2013 om 20:44
Goedenavond,
het gaat om de klantenservice van woonenergie.
2 september 2013;
in de week voor 2 september, heb ik gebeld met de klantenservice van woonenergie.
ik heb aangegeven dat ik mijn contract per 2-9-2013 wil laten beƫindigen bij deze energiemaatschappij.
zij leverden mij gas en elektrisch. ik had daar een contract voor onbepaalde tijd, omdat deze woning tijdelijk ... Lees meer