Vragen gesteld door: desteef
-
DatumCategorieTitelTekst
-
Nov 18, 2014 om 12:54
Enige tijd geleden wilde ik hbo online opzeggen. omdat ik een pakket beschik dat niet meer verkrijgbaar is voor nieuwe klanten, kon ik het pakket alleen opzeggen, indien ik akkoord ging met het wijzigen naar een duurder pakket, inclusief (de slecht werkende) horizon boz, upc prime channel, tegen een maandbedrag dat €7,50 hoger lag dan mijn huidige abonnement.
bovendien zou ik vanaf dat moment ... Lees meer -
May 26, 2011 om 06:47
In november 2000 heb ik me voor 100 gulden ingeschreven bij woningnet amsterdam als woningzoekende. op dat moment bleek uit de voorwaarden dat ik geen jaarlijkse verlengingskosten verschuldigd zou zijn. nu, 11 jaar later, ontvang ik een brief waar uit blijkt dat ik gedwongen wordt 10 euro per jaar te betalen om mijn inschrijving te behouden.
het gaat mij om het principe dat woningnet ... Lees meer -
Feb 19, 2007 om 14:41
op 8 augustus is mijn internetverbinding met orange breedband (voorheen wanadoo) afgesloten in verband met een fout die door orange is veroorzaakt. het contract was al opgezegd en zou nog lopen tot 31 augustus.
... Lees meer
na contact opgenomen te hebben met de helpdesk, werd mij verklaard dat orange gezien de nog korte contractstermijn niet bereid was de verbinding te herstellen.