Vragen gesteld door: gurbejong
-
DatumCategorieTitelTekst
-
Feb 23, 2015 om 14:49
Hallo,
ik heb op 5 februari 2015 schoenen besteld bij de webshop d-ok (www.d-ok.com).
ik heb via creditcard betaald en van de betaling een ontvangstbevestiging gekregen, de betaling is dus gelukt. direct na de bestelling heb ik via het contactformulier op de site twee berichten gestuurd, met onder andere de vraag wat de levertijd is. dit is namelijk niet op hun site te vind ... Lees meer -
Oct 24, 2013 om 14:28
Als een bedrijf een product levert zonder dat daar opdracht toe is gegeven door de consument van het product, is de consument dan aansprakelijk voor de kosten van het product, of is het bedrijf dan aansprakelijk voor de kosten van het product?
en gelden voor alle producten/bedrijven diezelfde regels? of wordt er onderscheid gemaakt en zo ja, welk onderscheid?
Lees meer -
Mar 19, 2013 om 15:11
Ik heb op een aanbieding gereageerd van tono (provea), sokken tegen betaling van enkel verzendkosten.
daar zit een abonnement aan vast die je zelf moet opzeggen. ik heb zelf geen bewijzen kunnen vinden dat ik het abonnement heb opgezegd, dus daar zal ik wel fout zitten.
punt is nu dat ik volgens tono moet betalen voor twee vervolgzendingen. en deze ... Lees meer