Vragen gesteld door: sparkleflame
-
DatumCategorieTitelTekst
-
Dec 5, 2005 om 22:37
hierbij roep ik alle upc klanten op om hun abonnement(en) bij upc op te zeggen. misschien leert upc daar iets van! service verlenen hoort niet tot de mogelijkheden van upc.
ik ben inmiddels 5 maanden met upc in gevecht over digitale telefonie..... ik betaal ervoor, maar ik krijg het niet.
Lees meer -
Dec 5, 2005 om 22:35
in juli dit jaar was ik overgestapt naar digitale telefonie maxibel van upc ivm de vele voordelen t.o.v. priorty van upc, althans, dat werd mij voorgespiegeld. ik kreeg zelfs een email van upc waarin in bedankt werd voor het feit dat ik overgestapt was digitale telefonie van uoc. nu hoor ik van upc dat ik nog steeds analoog bel en dat ik niet over de voordelen van maxibel ken beschikken. ik bet ... Lees meer
-
Dec 5, 2005 om 22:34
in juli dit jaar was ik overgestapt naar digitale telefonie maxibel van upc ivm de vele voordelen t.o.v. priorty van upc, althans, dat werd mij voorgespiegeld. ik kreeg zelfs een email van upc waarin in bedankt werd voor het feit dat ik overgestapt was digitale telefonie van uoc. nu hoor ik van upc dat ik nog steeds analoog bel en dat ik niet over de voordelen van maxibel ken beschikken. ik bet ... Lees meer