sp
door sparkleflame Dec 5, 2005 om 22:35
Computers & telefonie

UPC

In juli dit jaar was ik overgestapt naar digitale telefonie maxibel van UPC ivm de vele voordelen t.o.v. priorty van UPC, althans, dat werd mij voorgespiegeld. Ik kreeg zelfs een email van UPC waarin in bedankt werd voor het feit dat ik overgestapt was digitale telefonie van UOC. Nu hoor ik van UPC dat ik nog steeds analoog bel en dat ik niet over de voordelen van maxibel ken beschikken. Ik betaal dus voor een maxibel abonnement én ik betaal voor de diensten die gratis zijn bij een DIGITAAL maxibel abonnement. Is er iemand die ook zoiets heeft meegemaakt bij UPC. Ik ben inmiddels vele euro's kwijt door met de "service" desk van UPC te bellen, maar niets helpt!!

Als je geen UPC klant bent, houd het dan zo, het scheelt je heel veel ergenis en geld. Hoe minder mensen naar UPC overstappen en hoe meer UPC klanten UPC opzeggen hoe beter, misschien zoeken ze dan in een woordenboek op wat het woord SERVICE betekent!!!

164 1 Rapporteer

NatureTravel
door NatureTravel - Feb 13, 2006 om 09:16
646 Antwoorden / 8 Vragen

UPC is het dus nog steeds nie...

Een vos verliest nooit haar streken!