He
door Herman van der Poort Poort Jul 1, 2024 om 12:08
Auto & vervoer

Heeft iemand ervaring met een aanvraag gehandicaptenparkeerkaart bij Argonaut?

Heb op 27 mei j.l. een aanvraag ingediendt voor een gehandicaptenparkeerkaart. Tot op op heden geen enkele reactie van Argonaut. Er over gebeld, maar je wordt er niets wijzer van.

Met vriendelijke groet

Herman van der Poort

595 8 Rapporteer
sira
door sira - Jul 1, 2024 om 12:22
2427 Antwoorden / 24 Vragen

Misschien een gekke vraag, omdat ik geen ervaring heb met een gehandicaptenparkeerkaart, maar moet die niet bij de gemeente worden aangevraagd? Of heeft de gemeente dit aan Argonaut uitbesteed?

marita5
door marita5 - Jul 1, 2024 om 13:08
11573 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Herman Van Der Poort Poort ,

Hier vind u alle informatie , klik op de rode regel .

https://argonaut.nl/doelgroepen/clienten/gehandicaptenparkeerkaart/

Mabelle
door Mabelle - Jul 1, 2024 om 13:15
509 Antwoorden / 1 Vragen

Waarom wordt je niets wijzer van het telefoongesprek? Wat wordt er dan gezegd?

LAPD
door LAPD - Jul 1, 2024 om 13:24
3 Antwoorden / Vragen

Beste Herman,Heeft u de aanvraag gedaan via uw gemeente? Dit soort zaken gaat meestal via uw eigen gemeente.En ook het contact gaat via uw eigen gemeente.
Op de site van Argonaut.nl is deze beschrijving:Het aanvragen van een GPK loopt via uw gemeente.Vraag uw gemeente naar het verloop.
Het beste kan u een aanvraag doen via uw eigen gemeente.

Met vriendelijke groet.

tenormin
door tenormin - Jul 1, 2024 om 14:52
16878 Antwoorden / 108 Vragen

U heeft gebeld en het antwoord zou hebben moeten luiden: "dan moet u eerst bij uw Gemeente zijn". Dus vreemd, het had zo opgelost kunnen worden.

Ce
door CeetjeWeetje - Jul 1, 2024 om 17:37
1 Antwoorden / Vragen

Voor mijn moeder aangevraagd via de gemeente...helaas kwamen wij er te laat achter dat de kaart alleen geldig is in de eigen gemeente en niet landelijk.

Th
door Theawaalen Jul 2, 2024 om 13:17
114 Antwoorden / 5 Vragen

De GPK is niet alleen in de eigen gemeente geldig maar zelfs in heet europa