ta
door tarwe15 Jul 1, 2024 om 10:55
Computers & telefonie

Smartphone APPS werken niet

Heb een Poco x3 van 35 mnd oud.
Sinds kort openen  enkele APPS niet.
Moet tel herstarten dan probleem  verholpen (tijdelijk)
Heb op advies fabrikant de Mi versie opnw gedownload. Hielp niet. Cache van app verwijderd. Hele toestel terug  gezet  nr fabrieksinstellingen en opnw geïnstalleerd. Probleem blijft bij v.n mail app en bank app zich voordoen.
Hoe los ik dit op. Gebruik zeer regelmatig  cleaner van toestel. Bvd

367 5 Rapporteer
ne
door neodutchio - Jul 1, 2024 om 11:14
5195 Antwoorden / 12 Vragen

Heeft het niet te maken met verouderde software en beveiliging? Als ik zie dat dit toestel wel 2G aan kan en 5G niet lijkt het mij geen toestel voor deze tijd.
Kijk eens naar de app's van de bank en de mail welke Android versie zij minimaal nodig hebben. Bij de specificaties staat bij het toestel Android 10, maar als daar 11 en 12 niet opkunnen en met name de bank wil qua veiligheid enkel 12 hebben, dan werkt het dus niet.

ta
door tarwe15 Jul 1, 2024 om 11:25
93 Antwoorden / 63 Vragen

Heb Android 12.kan 4g aan.
Daar ligt het niet

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Jul 1, 2024 om 11:50
2152 Antwoorden / Vragen

Mijn enige vraag zou zijn of die bankapp het ook niet doet als die als enige app geinstalleerd wordt op een compleet gereset toestel, dit om eventuele conflicten tussen apps uit te sluiten zeker mer Cleaners die ik sowieso niet vertrouw, en zo ja mag je op zoek naar de app die het verpest en zo nee kun je op zoek naar een nieuwe phone.

ta
door tarwe15 Jul 2, 2024 om 10:10
93 Antwoorden / 63 Vragen

Is de cleaner van de fabrikant.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende Jul 2, 2024 om 11:47
2152 Antwoorden / Vragen

Dan hou ik er nog steeds niet van en ook nog steeds geldt dat als de bank App niet draait na een schone install, dus niets extra op het toestel geinstalleerd, is het klaar met dat toestel.

1paul
door 1paul - Jul 2, 2024 om 08:41
3229 Antwoorden / 0 Vragen

zou een goedkoop toestel kopen, iets van Nokia bijv.

JMA2
door JMA2 Jul 2, 2024 om 23:47
130 Antwoorden / 2 Vragen

Nokia is totaal geen speler meer in de huidige markt. Samsung heeft aantrekkelijk geprijsde telefoon die hoe ondersteund worden.

1paul
door 1paul Jul 3, 2024 om 09:04
3229 Antwoorden / 0 Vragen

aantrekkelijk geprijsd wel ja maar absoluut geen aanraders wat mij betreft..

pino123
door pino123 - Jul 2, 2024 om 10:47
2775 Antwoorden / 14 Vragen

Waardeloos, aangezien de eerste uitgifte datum spetmeber 2020 is. Het lijkt erop alsof die cleaner instellingen weghaald waardoor apps niet goed werken.

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer - Jul 2, 2024 om 23:41
1830 Antwoorden / 31 Vragen

Geachte Tarwe15,

Ik raad u dringend aan om een andere smartphone te kopen.

Uw toestel heeft veel te weinig geheugen en is alweer verouderd.

Koop minimaal een nieuwe Samsung uit de S-serie .

JMA2
door JMA2 Jul 2, 2024 om 23:52
130 Antwoorden / 2 Vragen

S serie is voor 90% overkill een gewone gebruiker kan beter dat geld aan andere telefoon besteden.
Alsof je zegt nee doe maar een BMW 7 serie, die zijn top maar de meeste mensen redden het prima met een 3 serie

ta
door tarwe15 Jul 3, 2024 om 08:42
93 Antwoorden / 63 Vragen

Allerbeste telefoon uit test cons bond.
Verslaat Samsung TIG keer
Uit test toestel tot 300E

Ozymandias
door Ozymandias Jul 3, 2024 om 09:32
189 Antwoorden / Vragen

Wat een onzin Amsterdammer. 6 GB is meer dan genoeg voor apps. Je advies slaat weer nergens op en gaat compleet voorbij het probleem van de klant.

Dit is het enige advies dat je lijkt te kunnen geven bij telefoon problemen. 'Koop een belachelijk duur toestel.'