Vragen gesteld door: yvonne100
-
DatumCategorieTitelTekst
-
Dec 6, 2012 om 19:28
Wij zij al twee maanden bezig om van een niet aangesloten horizon aansluiting af te komen.
maar vandaag een mail gehad van upc medewerker rob zijlstra, die zeer weinig hoop geeft voor de toekomst. deze meneer gaat er nl. van uit dat wij contact hebben gehad met het callcenter nu alle problemen zijn opgelost. niets is minder waar!!! er is nl. nog niets gebeurd !!!!!!! wij kijken nog steeds ana ... Lees meer -
Dec 5, 2012 om 16:29
Twee maanden geleden hebben wij ons door een upc medewerker een horizon box laten aan praten. sindsdien kijken wij weer analoog, want na ettelijke telefoontjes en 4x winkelbezoek is het systeem nog niet aangesloten.
ons werd toegezegd dat wij het oude systeem weer terug zouden krijgen. na anderhalve week is dit nog niet gebeurd. wel is de rekening van de horizon gekomen. maar weer upc gebeld. ... Lees meer -
Nov 22, 2012 om 20:05
Oktober 2012 hebben wij ons bij upc horizon laten aansmeren. het systeem zou fantastisch zijn en ook nog eens voordelig (75 euro per maand). nou het werkt 22 november nog steeds nieti als je na bijna een uur bellen eindelijk iemand aan de lijn krijgt, wordt er van alles beloofd. de ene keer krijgen wij na 2 dagen een aansluiting, dan weer een na een week. maar helaas, niet van dit alles.
kan ... Lees meer