Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 17-06-2014 17:28:26
Voeding & Gezondheid

Fitness verkoop nieuwegein

Wat ik al zei,
elke organisatie moet wat doen voor zijn klant.
ook al is de partij die een derde partij inschakelt totaal niet in zijn recht,dan moeten ze toch een brief sturen.
dit doen ze omdat dit veelal genoeg is voor de tegenpartij in te gaan om een weg te vinden waarbij iedereen tevreden is of zelfs volledig toe te geven
doet men dat niet dat stopt het vaak wel met 2 brieven.

in mijn ogen zou het rechtvaardig zijn dat zo'n derde partij eerlijk zegt wat hun rechten zijn en als ze geen kans hebben helemaal niets te doen.

als je fout bent moet je niet zeuren naar mijn mening.