Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

vo
vondel2 - 21-06-2014 11:58:28
Voeding & Gezondheid

Kan je een order bij specsavers anuleren

[quote=vondel2 schreef op vrijdag 20 jun 2014, 01:13]ik ben vandaag bij specsavers geweest voor een oogtest, had een afspraak om 14.30 uur , ben totaal 1 1/2 uur binnen geweest. eerst na lang wachten een ogentest, de uitslag werd niet medegedeeld en moest toen wachten op de opticien! deze deed een paar testjes en werd doorverwezen naar de andere collegas die het verder af zouden handelen! het eerste was dat de bril zo en zo duur zou worden, ik wilde graag weten of er verslechtering van mijn ogen zouden zijn, doch dit zou ik pas horen als ik de bril op 10 juli a.s zal afhalen! vreemd, ik had mijn oude bril(brillen) bij me en konden ze de sterkte meten@ ik moest gelijk het gehele bedrag betalen en dat was het dan. ik heb het gevoel niet serieus te zijn genomen en vond de service en aandacht voor de klant super slecht, het leek wel op productiewerk pfff. ik heb spijt dat ik de bril heb betaald en wil het graag anuleren, kan dat? tevens stond er bij 1 complete bril een 2e gratis, klopt niets van en is valse reclame, er komt namelijk nog van alles overheen!

mvg
[edit redactie: persoonlijke info][/