Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tot15karakters
tot15karakters - 22-06-2014 12:09:15
Geldzaken & Recht

Onvoldoende gefrankeerd post geen afzender

En wie is verantwoordelijk als bleek dat er lijmresten van verdwenen zegels op je pakje of brief zaten....?

ja, de machines die de post sorteren werken zo hard dat ze wel eens zegels eraf plukken als ze niet tot in de puntjes goed geplakt zijn.

vette handen en je kreeg een zegel met losse ezelsoor en die vliegen er regelmatig af en op einde van de dag hebben ze flink wat gevonden zegels.....

daarom hoef je niet te betalen want hun machines en matig plakkende zegels zijn de echte oorzaak dat van 90% die tekort frankeerde door hun zelf zijn veroorzaakt.

zolang ze de dagelijks gevonden zegels niet oplossen is er geen bewijs of er tekort geplakt was bij aanbieden.

de plaatselijke bezorgen ziet dit en mag er een kaart bij doen maar betalen hoeft niet omdat een rechtszaak om dit binnen te halen teveel kost en ze wegens gebrek aan bewijs en tevens de vele gevonden zegels er zelf ook wel enkele in het sorteercentrum gevonden exemplaren op hadden kunnen doen....