Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mahadma
mahadma - 22-06-2014 14:11:36
Auto & Vervoer

Service mediamarktcanon

Bij een mediamarkt zie je (zeker in een "stenen" winkel) de artikelen die je wilt kopen uitgepakt staan, je koopt een nagelnieuwe in een gesloten verpakking. u heeft dus alle kans om vooraf te kijken of dit iets voor u is, ja of nee.

als u dan wat koopt, kan het thuis niet tegenvallen, u heeft het immers in de winkel gezien. daarnaast hoeft een "stenen" winkel niets terug te nemen (via internet ligt dit anders).
ik kan me zeker in de opmerking van carola vinden, dat de wildgroei van retouren in "stenen" winkels terug gedrongen wordt d.m.v. de 10% regeling.

anders gezegd, zou u het apparaat ook daar gekocht hebben als de doos open was geweest? nee, want dan had u weer een nieuwe in nieuwe verpakking gewild hebben. of korting. door de vele wensen/eissen die de consumenten hebben worden bepaalde zaken ook strakker aangehaald door de verkopers. ergens ligt een grens, en die is bereikt.