Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

alfatrion
alfatrion - 22-06-2014 17:35:28
Geldzaken & Recht

Onvoldoende gefrankeerd post geen afzender


=tenormin schreef op zaterdag 21 jun 2014, 19:53: dat ze het proberen is een ander verhaal: ze schrijven zelf op de kaart: we verzoeken u ...enz; men hoeft aan een verzoek niet te voldoen.
een verzoek kan ook gedaan worden uit beleefdheid. postnl wekt de indruk door het te hebben over verschuldigde portokosten. daardoor kan de indruk ontstaan dat er daadwerkelijk betaald moet worden.

=zoekster schreef op zaterdag 21 jun 2014, 19:55: en hoe vorder je deze kosten terug van post.nl? per aangetekende brief?
dat doe je op dezelfde manier als dat je de kosten vordert van de webshop.

=diumenge schreef op zaterdag 21 jun 2014, 20:14: lijkt me toch eenvoudiger als de webshop voor de betaalde kosten opdraait.
het eenvoudigste is om deze kosten te krijgen van een partij die deze kosten vrijwillig wilt betalen.