Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 22-06-2014 20:16:44
Auto & Vervoer

Service mediamarktcanon

[quote=carola.83 schreef op zondag 22 jun 2014, 19:57]
mij persoonlijk zou het niet verbazen als ook andere winkeliers een keer met die 10% regeling gaan komen. dat kan haast niet uit blijven. scheelt een hoop impulsaankopen die weer worden terug gebracht. of aankopen die later gecheckt gaan worden op internet en daar goedkoper blijken te zijn.
dat vraag ik me af. stenen winkels hebben al een enorme concurrentiestrijd met internetwinkels. als ze dan nog minder service gaan leveren, dan verdwijnen veel consumenten die bij de winkels langsgaan ook nog eens achter de pc om hun aankopen te doen. dat is toch al de trend.
want als je er over nadenkt is het wel gek. had de vraagsteller die frituurpan bij mm online gekocht dan had ze hem gratis thuisbezorgd gekregen en had ze hem ook nog eens gratis mogen terugsturen. zonder gelazer omdat ze die doos heeft geopend. en nu gaat er 10 % af.
en op zich zijn verkopers dol op impulsaankopen. er is toch altijd een gedeelte van de kopers dat het toch maar houdt.

ik ga in ieder geval van mijn leven niet in een mm winkel mijn aankopen doen, bestel wel online als ik daar iets wil kopen. als de hema en/of v&d ook zo beginnen dan ga ik daar ook niet meer naartoe, dan bestel ik daar ook online. als je het in de winkel laat bezorgen, hoef jeook nog eens geen verzendkosten te betalen en weet je zeker dat je niet bang hoef te zijn voor een verdwenen levering. prima geregeld.