Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

vi
vinay - 23-06-2014 13:56:31
Geldzaken & Recht

Onvoldoende gefrankeerd post geen afzender

Ik heb ook in zo'n situatie gezeten. ik had bij q-park een stallingsgarage aangevraagd. telefonisch afgesproken dat ik binnen een week tijd een vignet zou ontvangen. ik kreeg toen een welkomstbrief voldoende gefrankeerd overigens en de parkeer vignet maar zonder postzegels erop. ondanks dat de afzender naam, adres en logo erop stond kreeg ik ook nogeens een portokosten kaartje van postnl die ik moest betalen ik geloof 82 eurocent. dit heb ik echter niet gaan. qpark gebeld en ze vertelden dat ik het verplicht moet betalen als ontvangende partij. niet mee eens natuurlijk dus heb ik postnl gebeld. het nummer staat ook op het kaartje. situatie uitgelegd en mij werd verteld dat ik deze kosten niet hoef te betalen. financieel/administratief was alles correct geregeld binnen 2 minuten tijd. ik heb dat portokosten kaartje opgestuurd naar qpark zoals de postnl medewerker mij adviseerde. wel een kopie gemaakt voor eigen administratie!

ik heb overigens niets meer gehoord van qpark. inmiddels 2 jaar verder en ook geen excuses gehoord.