Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ki
kippendief - 30-06-2014 16:07:36
Elektronica & TV

Philips senseo apparaat defect

Je hebt ook nog zoiets al een verwachtingsgarantie. dat heet de "wet op de product aansprakelijkheid". dat wil zeggen dat je iets koopt tegen een bepaald bedrag en dat je daar iets van mag verwachten. koop je een koffiezetter van 10 euro of eentje van 100 euro. van het laatste mag je iets meer verwachten dan het eerste. dat heet verwachtingsgarantie. dat geldt ook voor philips. zij weten dat de senseo problemen geeft, ze hebben zelfs al een terug roep actie gehad waar ze in zwolle maar druk mee waren.
beroep je dus niet alleen op de wettelijke garantie, maar ook op de wet product aansprakelijkheid.
je moet dit doen bij de verkopende partij en niet bij de fabrikant.
succes ermee.